Uncategorized

מאות תושבים ותומכים בהרמת כוסית של דורון אוזן, המועמד לראשות העיר. "התושבים ראויים למנהיגות שחושבת רק עליהם

ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת "כולנו" מסר: ״אני כאן הערב כדי לחזק ולתמוך בדורון אוזן מתוך היכרות של היכולות הרבות שלו, מתוך היכרות עם הניסיון הרחב שלו והעשייה שלו בשטח. אני מכיר את דורון שנים בעיקר מפעילותו למען דיור בר השגה לצעירי ראשון לציון. הגיע הזמן שאת העשייה הענפה שלו בתחום הצעירים ירגישו בכל העיר, בכל התחומים. דורון יכול לקחת את העיר הזאת קדימה, לקדם אותה. אני מכיר את תכנית העבודה של דורון, הוא יביא בשורה לתושבים, ירענן את העיר ויכניס שיטות ניהול מתקדמות. אני קורא לכם לתמוך בדורון ולהצביע לו״.
אחרי מחיאות כפיים סוערות עלה לבמה דורון אוזן: "כולנו צריכים לחשוב איך אנחנו רוצים שראשון לציון תראה בעוד 10 שנים , בעוד 20 שנים. האם אנחנו רוצים עיר שנשארת תמיד מאחורי תל אביב, עיר מלאת משאבים ותקציבים שלא חוזרים במלואם לתושב, עיר שלצאת ממנה ולהיכנס אליה לוקח 45 דקות, עיר שהצעירים שלה בורחים ממנה לפריפריה ? או שאנחנו רוצים עיר שעובדת בשבילנו עם עירייה שזוכרת היטב שאנחנו הלקוחות והיא תפקידה לתת לנו שירות. עיר אשר שמה את התושבים במרכז ומחזירה להם את הכסף שלהם בדמות אירועי תרבות, סבסוד העשרה לילדים שלנו, פתרונות תחבורה מתקדמים, חיי קהילה פורחים, השקעה בתושבים הוותיקים שלנו, באוכלוסיית העולים ובכל תושב ותושבת בראשון לציון. זה החזון שלי".
"היריבים חוששים. הם פוחדים משינוי בסדרי עולם, פוחדים מהנהגה חדשה שתעשה פה מהפכה. הם מתחילים בהשמצות, בפייק ניוז שכל מטרתו הוא לפגוע – אני לא שם. אני כאן כדי לעבוד בשביל העיר שלנו, בשבילכם! "
את דבריו סיים באיחול לתושבי ראשון לציון: "זו יכולה להיות השנה של ראשון לציון. זה תלוי בנו. בבחירה הנכונה בעבור העיר. יחד נרים כוסית לכבוד השנה החדשה, שתהיה שנה טובה, מלאת הצלחות והישגים, שנה של שיתוף פעולה, אחדות ועשייה. שנה בה נוסיף ונשמור על הבית של כולנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות