Uncategorized

יורם רצבי, פעיל מוכר בשכונות הדרומיות, מצטרף לברוורמן

רצבי משמש כחבר וגזבר בעמותת נאמני הפועל מחנה יהודה (ע"ר). כמו כן, עיקר פעילותו הציבורית של רצבי מתרכזת בשכונות דרום העיר, שם הוא מנסה לקדם את נושאים כמו התחדשות ושיפור איכות החיים. "חברתי לברוורמן מכיוון שאחרי הזנחה רבת שנים, הגיע ראש העירייה והתחיל לדאוג ולשפץ גם בדרום העיר", מסר רצבי. "אני מצטרף לרשימת אכפ"ת כדי להמשיך את העשייה של ראש העירייה ולקדם את השדרוג וההתחדשות של השכונות הדרומיות בפתח תקוה".
"רציתי מאוד את יורם אצלי ברשימה, ואני בטוח שגם הציבור ירצה דמות מוכרת ואהובה עם רצון ויכולת לעשייה גם במועצת העיר", ציין ברוורמן. "יורם הוא הוא סמל לתושב שאכפת לו, שקם ועושה ושיכול להביא תועלת גדולה לעיר. אני בטוח שעם הניסיון הציבורי והתעסוקתי שלו כל תושבי פתח תקוה יוכלו להרוויח".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות