Uncategorized

צפו: כרמל שאמה הכהן מכריז על ריצה לראשות העיר ר"ג. "באתי לכאן מתוך הקרבה, מאהבה גדולה". ההכרזה מול כמאתיים תומכים

לא ברור עדיין מאיזה תקציב וכסף שאמה הכהן יממן את מסע הבחירות שלו, זאת לאחר שחברו שר האוצר משה כחלון ויו"ר "כולנו" עדיין לא מוכן לשחרר לו תקציב מטעם המפלגה ומפלגת האם של שאמה הכהן- הליכוד, כבר העמידו מועמד אחר – אילן ביטון.

כל זה לא מנע מכרמל שאמה הכהן להתייצב הערב דווקא בקפה "עמנואל" שמשויך לעירייה בזכיינות, ודווקא מול בניין העירייה אל מול כמאתיים תומכים ולהכריז על מועמדותו.

כרמל שאמה הכהן מכריז על ריצה לראשות העיר רמת גן

שאמה הכהן אמר במעמד הערב: "באתי לכאן באמת מתוך הקרבה גדולה, אבל זאת הקרבה שבאה מתוך אהבה אמיתית ואמונה. אומרים לי הרבה חברים ושרים, שדיברו אתי בשבועיים האחרונים: 'זה קטן עליך'. אמרתי להם שאם היו מבינים מה מצבה של העיר והפוטנציאל של העיר, הייתם מבינים שהאתגר להחזיר את רמת גן להיות עיר שפורצת דרך – הוא אתגר יותר גדול מכל חבר כנסת או יו"ר ועדה בכנסת. אם תהיה לי הזכות לייצג את כל תושבי רמת גן, אני לא יכול לתאר במילים אבל אני יודע מבפנים שהשינוי יהיה גדול, שאף אחד מכם לא יכול לתאר כמה טוב יהיה כאן".

עשה את ההכררזה דווקא בקפה ששייך לזכיונות העירייה. צילום: "ניוזים"

שאמה הכהן התייחס גם לחרושת השמצות שהיו נגדו לטענתו, בכל החודשים האחרונים ואמר: "כשהייתי בפריז אחת מתושבות העיר פנתה אליי וכתבה שהייתה רוצה לתמוך בי, אבל יש נגדי כל כך הרבה הכפשות. אמרתי לה: 'תראי, זה כמו לשאול חייל קרבי למה אתה מצולק, בעוד בחור שמשרת בתל השומר הוא נקי ומגוהץ מדים. כשאתה נלחם בשחיתות, כשאתה גורם לראש עיר כמו צבי בר להכנס למאסר, זו דרך ארוכה ובדרך הזו כל האמצעים כשרים. לכן אני מושך אש ומושך ביקורת וזאת תעודת כבוד והצטיינות שלנו כאנשי אופוזיציה. איש אופוזיציה שמפרגנים לו- זה איש אופוזיציה שמכר את האינטרס הציבורי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות