Uncategorized

יועץ ראש הממשלה והח"כ לשעבר אללי אדמסו הודיע: "אתמודד לראשות העיר ראשון לציון"

אדמסו, בן 54 יליד אתיופיה, נשוי ואב לשישה הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת ת"א. מתגורר בראשון כבר 37 שנים.
בשנת 1983 עלה לישראל ללא משפחתו ולאחר לימודיו האקדמיים החל את שירותו בצה"ל כשהוא בן 26. שימש כקצין בחיל החינוך והנוער בתפקיד הדרכה ובמסגרת הצבאית השתתף גם במבצע שלמה. לאחר השחרור מצה"ל שימש שליח בארצות הברית להסברה בנושאי קליטת עלייה ואח"כ עבד במשך 14 שנים במשרד התמ"ת, כאחראי להכשרה מקצועית ותעסוקה לעולי אתיופיה. לאחר מכן שימש יועץ לראש הממשלה לענייני העדה האתיופית וכאמור כיהן כח"כ מטעם הליכוד בכנסת ה-18.
אדמסו נשא דברים במהלך הכינוס ובין היתר אמר: "את אותה עשייה חברתית שהובלתי לאורך השנים  ברמה הארצית, אני רוצה ויכול לעשות כאן, בבית שלנו בראשון לציון. אפשר וצריך לעשות יותר בכל התחומים החברתיים, לילדים שלנו מגיע יותר".
אדמסו שיתף את הנוכחים בעברו באתיופיה כילד, בסיפור העליה שלו, בתקופת לימודיו ובשנות שירותו בצה"ל. "הגעתי ממשפחה של חקלאים, אף אחד לא חשב שאלך ללמוד. ולמדתי ורכשתי השכלה כנגד כל הסיכויים, עם כל הקשיים שהיו בדרך. אנחנו צריכים להבטיח שהשכלה ורכישת מקצוע ויכולת להתפרנס בכבוד תהיה נחלתם של הילדים שלנו ושל כל התושבים בראשון לציון. לתושבים בעיר הזאת מגיע יותר.לכולנו יש דברים שמטרידים אותנו ומציקים לנו ואנחנו עושים המון בתוך הקהילה ובתוך העיר כדי לשנות ולשפר אבל יש עוד הרבה מה לעשות והרבה מה לתרום גם למען התושבים – זו הסיבה שהחלטתי להתמודד לתפקיד ראש העירייה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות