Uncategorized

סערה בר"ג: מה עשה מועמד הליכוד לראשות העיר במחנה צופי רמת גן? לא תאמינו מה אומרים על כך בצופים

אבל התמונה שביטון פרסם בשישי גרמה לסערה גדולה בקרב הורים לילדים בצופים. אחד מהם כתב: "אני שולח את הילדים שלי לצופים ולמחנה הקיץ במחשבה שהם יקבלו ערכים ולא שיהפכו לכלי לקידום מקורבים פוליטיים של ראש השבט".

פנינו למספר מועמדים לשאול האם הם גם ביקשו להגיע למחנה הצופים ונענינו כי הם ביקשו בעבר ונאסר עליהם, והם קיבלו זאת בהבנה ולכן הם נדהמו ממה שנעשה בשישי האחרון.

מי שלא חסך במילים קשות היה העיתונאי הוותיק ותושב רמת גן, בוקי נאה שכתב פוסט תקיף וחריף: "אני בז לאיש הזה אילן ביטון שניצל את מחנה הקייץ של הצופים למבצע יחסי הציבור שלו וטימא אותו. אני בוגר הצופים. הייתי חניך ומרכז שבט. שלוש בנותי בוגרות שבט צופי רמת חן. הן היו בשליחות הצופים בפעילות בכל רחבי העולם. בתי הקטנה בת ה-22 תרכז בשנתיים הקרובות את שבט הצופים הישראלים בפילדליה- ארה"ב. כאלפי הורים רמת גנים גם אני התנדבתי לעזרה בצופים. יחד עם שופטים, פוליטקאים, אנשי עסקים ושאר בעלי המקצועות. רחצנו כילים, שמרנו, בישלנו סחבנו במחנה הגדול למען המטרה הנעלה. הצופים זה קודש הקודשים. אף אחד לעלום לא ניצל אותם ליח"צ שלו. בא פתאום התייר הזה שרוצה להיות ראש עיר, נוסע ליער למחנה הגדול ומתעד את עצמו עם הכף בסיר השקשוקה. אחרי זה הוא מעלה את זה לפיסבוק מקשקש קישקושים וקהל המעודדות שלו מוחאים לו כפיים. הכי איכס שאיכס יכול להיות. אני לא מאמין שאיש יחסי הציבור שלו ניסים דואק אישר לו לעשות את המעשה הזה. אני בזה למעשה הזה שמכניס את "המחנה הגדול" לתוך הקלחת הפוליטית המגעילה של רמת גן. אני קורא לראש הנהגת הצופים בישראל לאסור על כל הפוליטקאים הקטנים האלה להיכנס למחנות הצופים כדי לצוד לעצמם מצביעים. המחנה הגדול של הצופים זה דבר קדוש. מחוץ לתחום של הגועל נפש. אני מאד מבקש שתשתפו את הפוסט הזה בדפי הפיסבוק של שבטי הצופים שלכם כדי שהמצביעים החדשים ידעו למי לא להצביע".

אז מה היה לראש שבט צופי רמת גן, רז פרל, לומר על כך שהוא הכניס למחנה דמות פוליטית לשם תעמולה פוליטית?

"הנהגת צופי רמת גן מאפשרת לכלל המועמדים השונים מכלל הקשת הפוליטית בתאום מראש לבוא ולחוות את חווית מחנה הקיץ ולהבין את הפעילות שמתקיימת ביער. יתרה מכך , נכון יהיה  שיבואו נבחרי הציבור לראות את הפעילות האיכותית של הנוער.  תנועת הצופים מחנכת לשיח פוליטי ( לא מפלגתי) ואף מקיימת פאנל מועמדים אל מול השכבה הבוגרת כבכל  מערכת בחירות, ארצי או מקומי. כמו כן, במהלך ביקורי המועמדים לא מתקיים שיח עם חניכי ההנהגה כלל ובטח שלא שיח פוליטי, אלא סיור התרשמות ושיח עם ההורים על הנעשה במחנה הקיץ ועוצמותיו".

כאמור, לפי שני מועמדים אחרים- פניותיהם בעבר להגיע למחנה נענו בשלילה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות