Uncategorized

צפו: תמונות קשות- לוחם שוורים שכבר נעקרה לו עין משור, קורקף לעיני צופים זועקים על ידי שור זועם

פדייה הובהל ישירות לבית החולים, שם הוא קיבל 40 תפרים כדי לנסות ולאחות את הקרקפת שלו שנתלשה לקול הקהל הזועק והמזועזע. הוא הועבר לבית חולים בסיבילה שם טיפל בו אותו רופא שטיפל בו כשעינו נעקרה משור. כשהצליח מעט להתאושש מהניתוח בראשו – שאגב, למזלו לא נגרם לו נזק מוחי בצורה מפתיעה, הוא שחרר הודעה לפייסבוק בה כתב: "אני יכול להבטיח לכל אוהדיי שמצבי טוב ואני מתאושש. אני מודה לכל אלו ששלחו ברכות לי ולמשפחתי. אני מחכה לד"ר גרסיה שיטפל בי כמו בפעם הקודמת".

לוחם השוורים פדייה. נשאר בלי עין ובלי קרקפת. מה עוד אמור לקרות לו בזירה? צילום: יוטיוב

לפי עיתון ה"דיילי מייל" פדייה לא מוותר ורוצה לחזור לזירה. אבל זה עוד כלום- לפי העיתון הוא מקווה להחלים עד לפסטיבל "סן פרמין" המפורסם, המתקיים במפלונה ושם שוורים משוחררים ברחובות ואנשים רצים ובורחים מהשוורים ברחובות שרודפים אחריהם. לזה הוא מכוון להגיע. לקח כנראה הוא לא למד.

אוהבי החיות טוענים כי המראות הקשים הם לא של פדייה המקורקף אלא של השור האומלל שחיצים ננעצים בגבו לשם שעושוע ואכזריות.

 

תיעוד: יוטיוב ריקרדו קלדרון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות