Uncategorized

חבר מועצת העיר רועי פן חובר לברוורמן. פן: "קיבלתי פניות מכל מתמודד בסיעות החילוניות, אבל החבירה לברוורמן היא הנכונה עבור העיר והשכונה אותה אני מייצג"

בראיון שערכנו אתו לפני זמן קצר הסביר פן את הבחירה שלו: "היו אליי פניות ממועמדים לרשות העיר, כמעט כל סיעה חילונית פנתה אליי, אבל הבחירה הייתה מאוד קלה עבורי. שיתוף הפעולה עם ראש העיר ברוורמן היה מאוד טוב בשנים האחרונות והוכיח את עצמו – לפחות מבחינת התושבים שלי, השכונה אותה אני מייצג (נווה גן) ושבה נמצא בסיס כוחי. שיתוף הפעולה הזה עשה טוב לשכונה הזאת וגם לעיר. ברוורמן ואני מסכימים על האתגרים שיש להתמודד איתם עוד בשכונה ובעיר כולה. אנחנו מכבדים ומעריכים אחד את השני. עבורי, זה החיבור הכי טבעי.אני מודה לכל מתמודד אחר שפנה והציע הצעות מכובדות, אבל אני לא יכול לחשוב על אופציה אחרת".

 

הפעם מערכת הבחירות היא לא קלה והיא עם גוון שלילי.

 

"עברתי וחוויתי את זה על בשרי לפני חמש שנים עם תלונת שווא שהוגשה נגדי במשטרה ועם קמפיין פייסבוק נגדי שהלכו ישירות על הראש שלי, למרות שהייתי אז רק מספר 4 ברשימה. מי שמע על לעשות קמפיין על מקום 4 ברשימה? עשו נגדי קמפיין פייסבוק ממומן ותלונת סרק במשטרה נגדי, אז אני כבר מחוסן".

 

רועי פן: "עבורי החיבור עם ברוורמן הוא הכי טבעי לטובת תושבי נווה גן וכל העיר"

איך התגובות שקיבלת מאז ההכרזה הערב, בעיקר מהתושבים בשכונה?

 

"אני מדבר איתך 80 דקות אחרי היציאה שלי מהמטה, ואני עדיין ברכב ליד המטה. במשך כל הזמן הזה אני רק עונה על הודעות וטלפונים של אנשים שמברכים אותי על ההחלטה ועל הדרך. הבטחתי לבנות שלי שאגיע הביתה ועוד אספיק לשחק איתן ואני לא מצליח. הפירגון מאנשי השכונה הוא עצום".

ברוורמן: "צריך אנשים שהציבור מאמין בהם"

פן, יליד פתח תקווה, בוגר הטכניון בהנדסת חשמל ובעל תואר שני בהנדסה מאוניברסיטת תל אביב. כיום הוא מתגורר בשכונת נווה גן נשוי פלוס 2. בנוסף להיותו חבר הנהלת העיר, הוא מכהן כראש אגף מערכות מידע ומחשוב בעירייה. פן מחזיק ברקורד עשיר של עשייה ציבורית למען תושבי העיר והשכונה. בין פעולותיו ניתן למנות את קידום שלל הפרויקטים בשכונה, ביניהם בתי ספר, מבני ציבור ופארקים. כמו כן סייע באופן שוטף לפניות התושבים, וכיהן כנציג השכונה בוועד גני הילדים העירוני.
"כדי לבצע, צריך סיעה גדולה וחזקה, אני צריך אנשים שהציבור מאמין בהם. אני מחפש אנשים חרוצים עם יכולות שיבואו לעבוד. ברשימה יהיה ייצוג נכבד של נשים ומתוכן פנים חדשות", אמר ברוורמן עם ההכרזה הערב.
עוד אמר ברוורמן: "פתח תקווה הפכה להיות עיר אטרקטיבית עם מערכת החינוך המובילה בארץ. פ"ת היא מבין הערים המבוקשות לבניה בארץ. זו הסיבה שכאשר קופה העיר תתמלא, נוכל להוריד את הארנונה. אני מתכוון לפנות לשרי האוצר והפנים בעניין".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות