בריאות

אישה מהמרכז תבעה את כל מומחי הפריון שטיפלו בה, כי לא הצליחה להרות לאחר שנים ארוכות

האישה תבעה את קופת חולים "מכבי" שם גם טופלה ועוד שורת מומחי פריון ביניהם פרופ' שלמה משיח, מחלוצי ההפריה החוץ גופית בישראל. התובעת טענה כי היא סובלת מנכות נפשית בשיעור שבין 20% ל – 25%, שלטענתה נגרמה לה על רקע הידיעה הקשה שהכתה בה כרעם ביום בהיר, לקראת סיום עשור לטיפולי הפוריות שעברה, כי בחצוצרות שבגופה אובחן הידרוסלפינקס.

אלא שהרופאים הנתבעים הוכיחו כי ה"הידרוסלפינקס", שהתגלה בחצוצרות שלה, הייתה תופעה חולפת ולא הייתה מצויה בגופה ב-2002 אז החלה את הטיפולים.

בית המשפט קיבל את גרסת כל הרופאים כי הם טיפלו באישה בצורה הטובה ביותר, בשקיפות ושיתוף מלאים ובמסירות, וכי מעולם לא הוסתר ממנה מידע.

השופטת דחתה את תביעתה של האישה, אך נהגה במידת הרחמים ולא פסקה לה לשלם לרופאים הוצאות משפט. השופטת כתבה: "תחושות התסכול, הזעם והמרירות ניכרים בה. הנכות הנפשית ממנה היא סובלת והאובדן שהיה מנת חלקה הובילו אותה לרצון לבוא חשבון עם רופאיה. הגם שנתונה לה האמפטיה, הרי שבפועל, לא נמצא דופי במעשיהם של הרופאים. למרבה הצער, אין לרפואה מזור לכל כאב".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות