ניוזים חמיםבריאות

עיריית פ"ת ועזר מציון חילקו תעודות הוקרה לצוותי הרוקחות של כללית, שחילקו תרופות עד הבית לכ-2,000 מטופלים בתקופת הקורונה

מוקירים את הצוותים הרפואיים: "בימים בהם נגיף הקורונה איים על העולם, ובתקופה של חוסר ודאות, בחרת לעשות טוב" נכתב על תעודת ההערכה

מוקירים את הצוותים הרפואיים שפעלו בתקופת הקורונה. בטקס מרגש שערכה השבוע עיריית פתח תקוה, חילקו נציגי העירייה, יחד עם ארגון עזר מציון, תעודות הוקרה לצוותי הרוקחות של כללית שפעלו בעיר פתח תקוה בשנת הקורונה.

"בימים בהם נגיף הקורונה איים על העולם, ובתקופה של חוסר ודאות, בחרת לעשות טוב", נכתב על תעודת ההערכה, עליה חתומים יו"ר עזר מציון, הרב חנניה צ'ולק; ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג; ומנהל סניף עזר מציון בפתח תקוה, משה ישראלי, "תודה על שנתת לפתח תקוה, בהיותך חלק ממערך ההתנדבות בעת חירום. שנזכה תמיד להיות בצד הנותן".

התעודות חולקו למנהלת הרוקחות במינהלת פתח תקוה בכללית, נעמה שרעבי, מנהלת בית המרקחת במרפאת רמת ורבר, לימור מנחם, מנהלת בית המרקחת ברקמן לובנה סמארה וסגניתה אסלאם חג יחיא, ולמנהלת בית המרקחת במרפאת רוטשילד, לימור נברו.

עם פרוץ המשבר במרץ אשתקד, יזמו והוציאו לפועל הרוקחות של כללית פרויקט התנדבותי מיוחד לחלוקת תרופות עד הבית לקשישים ולמטופלים בסיכון שהיו מרותקים לבתיהם, בדגש על תקופת הסגר הראשון. הפרויקט בוצע בשיתוף עזר מציון ומוקד 106 של העירייה, ובמסגרתו נופקו וחולקו תרופות ללא פחות מ-2,000 מטופלי כללית.

ראש העיר, רמי גרינברג, בירך את מקבלי תעודות ההוקרה וכתב: "במהלך התקופה האחרונה אני נפגש עם קבוצות שונות שסייעו לתושבי העיר לאורך תקופת הקורונה והשקיעו ממרצם ומזמנם למען האחר. אנשים אלו פעלו במסירות אין קץ, מתוך שליחות ורצון טוב ומילאו את עבודתם בצורה הטובה ביותר. יישר כוח על הסולידריות החברתית, הרצון הטוב והנתינה".

צילומים: באדיבות דוברות עיריית פתח תקוהצילומים: באדיבות דוברות עיריית פתח תקוה
צילומים: באדיבות דוברות עיריית פתח תקוהצילומים: באדיבות דוברות עיריית פתח תקוה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות