ניוזים חמיםחדשות

דייר בבניין ברחוב דודו דותן בראשל"צ הסתכסך עם ועד הבית, אז החליט להשליך רימוני הלם בלובי כנקמה

הוגשה תביעה כנגד שלושה חשודים באירוע השלכת רימון הלם בבניין מגורים ברחוב דודו דותן בראשל"צ. אחד מהם, דייר בבניין, הסתכסך עם ועד הבית והחליט לנקום

בתאריך 22.4.21 לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד המשטרה על רימון הלם שהושלך והתפוצץ בלובי הקומה הרביעית בניין מגורים ברחוב דודו דותן בראשון לציון.

חקירת המשטרה שנפתחה בתחנת ראשל"צ בעקבות האירוע, הובילה להערכה כי הרקע להשלכת הרימון הוא סכסוך בין דייר המתגורר בבניין לבין וועד הבית.

בחקירה מורכבת ומאומצת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ופורנזיים הצליחו החוקרים להשיג די ראיות כנגד שלושה חשודים במעורבות באירוע, כשאחד מהם הוא הדייר עצמו וחשוד נוסף הינו קטין.

שלושת החשודים (23 ראשל"צ, 26 קיסריה, 17 בת ים), נעצרו בשלבים שונים של החקירה ומעצרם הוארך מעת לעת עד להגשת הצהרת תובע היום על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות