ניוזים חמים

החיים חייבים להמשיך: סי היימן וחברים במופע סלון בימי הקורונה, לגיבורים והגיבורות שבבית

כך כותבת סי על הפרויקט: 

"לפני הקורונה עשיתי המון מופעי סלון בכל הארץ בשנים האחרונות , איך זה עבד ? משפחות מכל רחבי הארץ הזמינו- אני הייתי מגיעה פותחת לינק פייבוקס לתשלום שבדרך כלל היה מוגבל ל 50- 60 איש גג מאותו איזור, מגיעה עם אלעדי היקר ברכב שכור קטן והגברה שקנינו, מתחברים ועושים מוסיקה מהנשמה וכאשר כמות המקומות הייתה מתמלאת הייתי עוצרת את המכירה ויודעת שיש לי סלון מלא באנשים יפים שבאים לשמוע את השירים שלנו, במקרה הטוב היינו דוחסים עוד כמה כיסאות בצדדים ומגיעים ל 70 איש במצב סרדינים. היום הכל השתנה… וכנראה שלתקופה ארוכה עוד יהיה כך, צריך לזכור שכולם נמצאים במצב דומה והמילה "אבטלה" אינה נובעת מרצון והיא קשה ומתסכלת את כולם. החלטתי לפתוח מיזם בסלון הקטן שלי בשכונת הדר יוסף הקסומה בת"א, בו ביחד עם האנשים היקרים שמופיעים עימי- אלעד שודלר וג'נגו עמיר רוסיאנו נארח בסלון שלי את האומנים שאני כ"כ אוהבת ושביום יום היו עמוסים תודה לאל ובדרך כלל לא היו פנויים לבוא והנה עכשיו כולם פנויים … אז נתחיל את סדרת המופעים עם דודי לוי, זמר יוצר שאני מעריצה ואוהבת ומחכה לשמוע אותו ולשיר איתו דואטים מרגשים, לשוחח עימו להביא לכם הביתה יצירה משותפת מלאת אהבה ודמיון חופשי …. השידור המצולם יופק עם תחנת רדיו פלוס וקבוצת רדיו פלוס– חברים יקרים שיצלמו ישדרו ויעבירו בשידור חי לדפי הפייסבוק שלי לינק מהשרת החזק שלהם שדרכו תוכלו כולכם- מדן ועד אילת למעשה לשבת בבית ולצפות במופע שלנו. כלומר שגם חברים מאילת וחברים מחיפה ותל אביב, כולכם תוכלו לשבת ביחד להגיב להשמיע תגובותיכם בתוך השידור החי.

סי היימן. צילום רותי עדיסי היימן. צילום רותי עדי

עוד כותבת סי:

"ובכל זאת צריך לחיות ממשהו ולהמשיך את המסע. הנה הלינק לpaybox  להזמנת מקום וירטואלי בתשלום, אבל שלא כמו פעם שהיה מחיר קבוע למופעים וכולנו שילמנו מחיר נקוב, הפעם זה חופשי, על אף שאני מדגישה שככל שתהיו רבים יותר כך הקופה תמשיך להתמלא גם תוך כדי המופע! הלינק אינו חושף כמה כסף כל אדם שם זה יכול להיות מ 10 ש"ח ועד בכלל, זה עניין אישי של תמיכה באומנות שלנו והבנה שבלי תשלום כל מה שעמלנו עליו שנים גם ככה שנים מתרסק. תורת תמיכת ההמונים אינה חדשה לי, אני מאמינה גדולה בנתינה ותומכת שנים באומנים צעירים וותיקים ומשרד ההפקות הצנוע שלי מהווה כבר שנים בית חם למוסיקה והפקה. חשוב שתפיצו ותשתפו את הפוסט כי אחרת למעשה לא יהיה לנגנים לזמרים לאנשי הצוות הטכני שלי איך להעביר את השידור ולהמשיך להעביר לכם עוד ועוד מופעים הלאה- ואני מדגישה שוב, שהלינק חופשי ולא חובה לשלם כדי לצפות בנו אבל סומכת עליכם .

אז נתראה ב 11.4.20 מוצאי שבת, חול המועד פסח, במופע הראשון בסדרה "רוק'נרול כחול"- אני מארחת את דודי לוי בשעה 1900 עד 20.30 לפחות. אז בואו אנחנו צריכים אתכם כקהל לא פחות ממה שאתם זקוקים לנו עם המוסיקה שמגיעה אל כל לב. המופע יתועד לסרט הדוקו של אסף לביא הראל וצוותו המהמם."

אוהבת אתכם ומחכה לכם,

סי

לינק לפייבוקס של ההופעה:

http://pbme.co/pbj?v=j&g=5e7f7958cd04b000156e70e9

לתמיכה בסכום לבחירתכם כנסו ללינק הפייבוקס או צלצלו להיימן הפקות : 03-6052226

סי היימן מופיעה ועוזרת לצוות מדא. צילום נמי כרמיסי היימן מופיעה ועוזרת לצוות מדא. צילום נמי כרמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות