חדשות

הורים שכולים נגד הקרנת הסרט על לאה צמל במדיטק, חולון. אורלי גרגו שביתה מזי ז"ל נרצחה בפיגוע בצריפין: "זו בגידה! ממש בגידה! יריקה בפרצוף! אני רוצה להגיד למוטי ששון שיתבייש לו!"

אורלי גרגו וביתה מזי ז"ל. מוטי ששון צריך להתבייש. אלבום פרטי

מה דעתך על זה שמקרינים את הסרט בעיר שלך, חולון?

אני חושבת שזו בגידה! ממש בגידה! יריקה בפרצוף! יריקה בפרצוף! אני רוצה להגיד למוטי ששון שיתבייש לו, שיתבייש שהוא נותן יד לדבר כזה, זה לזלזל בבנים ובבנות הנופלים. אני חושבת שמוטי ששון היה צריך לעצור את זה, אני ראיתי גם את התגובה שהוא הגיב בקשר לנושא והוא הגיב שהייתה לזה היענות בפעם הקודמת ולכן הוא מתיר עוד פעם להקרין את הסרט הזה, אז זה אומר שלמוטי ששון יש יד בדבר הזה, כן. במעלות תרשיחא, ראש העיר ביטל את הקרנת הסרט, זו גדולה שמרגישים ומודים בטעות ועוצרים את הביזיון הזה, פה אצלנו לא, ששון עוד אמר ביום שהיה פה מצב ביטחוני לא טוב הם עצרו את זה ולכן הוא ישדר את זה היום, זה אומר שבכל זאת הוא ממשיך לזלזל בנו. הוא לא עוצר. שיבוא מוטי ששון ויראה איך אנחנו מרגישים, עד שזה לא נופל אצלך אתה לא יכול להבין ולהרגיש את זה. מוטי ששון נבחר כבר הרבה שנים לראשות עיריית חולון וזה סימן שאנשים פה אוהבים אותו, הוא צריך לדעת שיש גבולות לכל דבר, לכל דבר יש גבול, הוא לא יכול לפגוע בנו למרות שאנחנו מיעוט, הוא לא יכול לפגוע בנו! הוא פשוט פוגע בבן אדם, הוא יודע שאנחנו השכבה החלשה ואין לנו כוחות, להורים השכולים, אין לנו את הכוחות שהיו לנו פעם לפני המקרה, אז זה פשוט לפגוע בנו!

את מתכוונת להיות שם היום ולהפגין נגד הסרט?

ועוד איך ועוד איך! אגיע עם אנשים שיבואו ויעזרו לי, הסרט היום לא יוקרן, אני לא אתן שהוא יוקרן היום! אני אעשה כל מה שאני יכולה למען הבת שלי ולמען הבנים והבנות של חולון, אני לא אתן לאף אחד שיראה אותו!

רן כרמי בוזגלו. מגיע למחות בחולון, עיר הולדתו. אלבום פרטירן כרמי בוזגלו. מגיע למחות בחולון, עיר הולדתו. אלבום פרטי

תגובת מארגן הפגנת המחאה, רן כרמי בוזגלו: אנחנו מלווים את המשפחות השכולות, גם של נפגעי פעולות הטרור והאיבה, וגם של חללים שנפלו במערכות ישראל והקטע של הפרס השערורייתי שמפעל הפיס נתן לסרט על חייה של תומכת טרור בשם לאה צמל זה דבר בלתי ייאמן, שלא רק שפוגע בזכר הנופלים ומבזה אותם אלא בפירוש גורם לשיברון לב למשפחות האומללות. דאגנו שהפרס שהתכוון מפעל הפיל ייבלם והם ספגו ביטולים של מעל 3500 מנויים באחריותי ואני ממשיך במחאה. ללא קשר, אני לא מוכן שאת אדמת המולדת יזהמו הטלפיים של תומכת הטרור ובמיוחד שמדובר בחולון שהיא עיר הולדתי. הצלחנו לבטל את הקרנת הסרט במעלות ובמקומות נוספים וכך יהיה גם  בחולון. אני מגיע לשם בראש ובראשונה לחזק את המשפחות השכולות אבל גם זאת אמירה- הרוע לא יעבור! נגמרו הימים שהשמאל החתרני עשה מה שעולה בדעתו, היום יש כאן עם מגובש. יגיעו גם 'פורום בוחרים בחיים' שמאחד ומאגד את המשפחות השכולות אבל גם הפעילים שלנו של 'ציונות ונחישות' שיגיעו מכל רחבי הארץ כדי להבהיר שלא נאפשר לבזות את זכר הנופלים. ואני גם מצר על כך שראש העיר חולון למרות שהוא שמאלני מוצהר, הוא משחק לידי הגרועים שבאויבינו ומאפשר דווקא בחולון את הביזיון הזה. אנחנו נגיע לשם ונבהיר שלא נאפשר את הביזיון.

מעיריית חולון נמסר בתגובה לבקשת רשת ניוזים: "ראש העיר אינו צנזור ואינו מתערב בתכנים האומנותיים של מוסדות התרבות בעיר."

תגובת המדיטק, חולון: "הסרט הינו זוכה הפרס הראשון בפסטיבל ״דוק-אביב״ בתמיכת ומשרד התרבות והוקרן בעבר בסינמטק חולון ולכן הוחלט להקרינו שוב."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות