ראשון לציון

עשו להם שמח: בני מצווה ממשפחות מעוטות יכולת בראשל"צ עלו לתורה בכותל בטקס מרגש

סיוע חבר המועצה שמואל ג'מיל ויו"ר המועצה הדתית- ישעיהו מלכה, זומנו הילדים לשני מפגשים, מפגש היכרות שבו השתתף גם ראש העירייה ומפגש שבו קיבלו הילדים תפילין ולמדו להניח אותן. בשלב הבא נקבע תאריך שבו הועמדה הסעה לילדים ובני משפחותיהם. הילדים הנרגשים עטו על גופים טלית ונכנסו לרחבת הכותל לצלילי כליזמרים ותיפוף תופים. הרגע היה מרגש מאוד, במיוחד לאחד הילדים שאביו ניתק ממנו קשר מלפני מספר שנים. לצד אמו, גידלו אותו סבתו וסבו שחלם על הרגע שבו יעלה עם נכדו לירושלים ויקרא מספר התורה. הסב נפטר לפני שנה בדיוק והאם הנרגשת שלחה תמונות לסבתו.

בהמשך נכנסו בני המצווה לשרשרת הדורות, סיירו במנהרות הכותל וסיימו בארוחת צהריים. סגן ראש העירייה, אבי חיים, אמר: "זו תחושת סיפוק עצומה להביא את הילדים האלו לכותל ולחגוג להם בר מצווה. אני מודה לכל מי שלקח חלק כדי שזה יצא לפועל ובראשם ראש העירייה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות