נדלן

 לראות את החיים מלמעלה: ככה רואים את תל אביב מהקומה ה- 46 בפרויקט גינדי TLV

 

 

פרויקט פורץ דרך. גינדי TLV צילום אלבום פרטיפרויקט פורץ דרך. גינדי TLV צילום אלבום פרטי

אדריכלית רחל פללר, ממשרד יסקי מור סיון:

מדובר בארבעה מגדלים במתחם מאוד מרתק, עם עירוב שימושים מאוד משמעותי, כאשר בכל מגדל יש מנעד דירות כה שונה וכה מאתגר, כך שאתה מקבל את התוצר למרחב של מגורים או לייף סטייל שהוא מאוד חריג ושונה כשנמצאים בקרבה לתל אביב, עם כל השימושים שנמצאים בעיר עם כל השימושים שנמצאים, בתי הספר, לגני הילדים למרכז הספורט, הקניון והשופינג, עם הפסיליטיס של הבניין שאתה גר בו, מועדון הדיירים, הלאונג' וכו, כך שהמנעד רחב ומעניין ויש לו נוכחות מאוד משמעותית בנוף התל אביבי. כחלק מהסיור בת"א החלטנו להביא את קבוצת המנהלים, יזמים, אדריכלים להביא אותם למתחם גינדי ת"א, כדי שיראו את הפרויקט בגלל היותו מיוחד, מורכב ושונה עם עירוב כל כך משמעותי של שימושים.

כנס ייחודי שנערך ברחבי העולם. פרויקט גינדי TLV צילום אלבום פרטיכנס ייחודי שנערך ברחבי העולם. פרויקט גינדי TLV צילום אלבום פרטי

אדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב: בישראל השאלה בבנייה לגובה היא לא האם אלא כיצד. הפרויקט הנ"ל גינדי TLV שתוכנן על ידי יסקי מור סיון, הוא דוגמה מעולה לאיך לעשות פרויקט איכותי המשלב עירוב שימושים, בנייה לגובה וגימור איכותי לקהל מגוון.

מהנדס גיורא רובינשטיין, מבעלי חברת רובינשטיין הירקון, ויו"ר איגוד הקבלנים בתל אביב בת ים: אני רוצה לציין שמדובר פה בפרויקט פורץ דרך בתחום בניין ערים.

בסיור השתתפו מעל חמישים אנשי מקצוע, ביניהם: גיל שנהב מכנען שנהב, יורם גדיש, גיורא רובינשטיין, ניר חי, אבי רצון משיכון ובינוי, איילת יעקב ממקורות ועוד ועוד אדריכלים, מנהלי פרויקטים ויזמים מרחבי הארץ.

הנוף מהמגדל. פרויקט גינדי TLV צילום אלבום פרטיהנוף מהמגדל. פרויקט גינדי TLV צילום אלבום פרטי

גינדי TLV הוא אחד המיזמים הגדולים ביותר בתל אביב, במשולש הרחובות קרליבך החשמונאים-בגין. מגדלי הפרויקט, אשר תוכננו על ידי יסקי מור סיון אדריכלים, משרד האדריכלים המוביל בארץ, מתנשאים לגובה 180 מטר ומהווים תוספת מרהיבה לקו הרקיע של תל אביב. במגדלים דירות של 3-5 חדרים. המתחם ממוקם בלב ליבה הפועם של תל אביב ומוקף בבתי קפה, מסעדות, מתחמי קניות אזורי תרבות כמו הבימה, הקאמרי והסינמטק כך שבמרחק הליכה תוכלו להגיע לכל הטוב שיש לתל אביב להציע. בלב השכונה, נמצא הפארק המשתרע על פני 15,000 מ”ר, קניון TLV עם מגוון המותגים מובילים, קאנטרי לספורט וספא עם מיטב המתקנים ושלוש בריכות שחייה. למשפחות הצעירות מגוון מוסדות חינוך לכל הגילאים, החל מגני ילדים ועד בית ספר תיכון עירוני א' לאומנויות.

 

לפרטים נוספים: גינדי TLV

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות