חולון

עיריית חולון בעתירה לבג"צ בנושא הרכבת הקלה

עמדת העירייה לא קיבלה כל ביטוי בהרשאה שנתן השר לנת"ע, שייתכן שכלל לא הובאה לידיעתו, והמשמעות היא, שהפקעת המקרקעין תימנע מהעירייה לקיים את חובותיה כלפי תושביה, כפי שהיא מחויבת בהן לפי הדין ובכלל זה החובה לשמור על בריאות התושבים ובטיחותם במרחב הציבורי, כמו גם על הסדרי התנועה ומעבר הולכי הרגל.

לפיכך, הגישה העירייה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להורות לנת"ע להימנע מתפיסת החזקה במקרקעי העירייה וכן עתירה לבג"צ, במסגרתה ביקשה העירייה כי בית המשפט יורה לשר התחבורה להבהיר מדוע לא תבוטל ההרשאה שנתן הוא לנת"ע להפקיע את מקרקעי העירייה, או לחלופין, מדוע לא יושהה מימושה עד להסדרה בהסכם של מנגנוני העבודה שבין העירייה לנת"ע, שיבטיחו את יכולתה של העירייה למלא חובותיה, במקביל להקמה ולהפעלה של הרכבת הקלה.

ראש העירייה, מוטי ששון, מסר: "האינטרס הציבורי שבקידום הקמתה של הרכבת הקלה, שהוא גם אינטרס העירייה, לא  יכול לבוא על חשבון האינטרסים האחרים עליהם מופקדת העירייה, אלא בשילוב ובאיזון ביניהם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות