תל אביב - יפו

מסתבר שלא כולם רוצים לעבוד בשבת בתל אביב

לאחרונה פרסמה העירייה לציבור בעלי המרכולים והקיוסקים בעיר הזמנה להגיש בקשות להיתרי שבת וחג בהתאם לחוק העזר העירוני, אותו אישרה מועצת העיר בשנת 2014.
הליך זה נועד ליישם את הוראות חוק העזר העירוני, שכזכור חוקק על פי הנחיית בית המשפט העליון וזאת במטרה לשמור על צביון השבת התל אביבית. החוק מאזן בין הצורך בקיום יום מנוחה שבועי, ובין מתן שירות שרבים מתושבי העיר מעוניינים בו ביום המנוחה.
על פי החוק יינתנו היתרים למרכולים וקיוסקים ששטח המכירה שלהם עד 500 מ"ר לפי מכסות שנקבעו ל־9 אזורי העיר השונים (סך הכל 164). כן יינתנו היתרים למסחר כללי בשלושת האזורים שנקבעו.
ההיתרים יינתנו לשנתיים ובמידה ומספר הבקשות יעלו על המכסה תתקיים הגרלה או בהסכמת רוב המבקשים ניתן יהיה לקיים תורנות. בהגרלה תינתן עדיפות לרחובות ראשיים ומרכזים מסחריים וכן הוסדר מנגנון למניעת מטרדים.
לצורך הגשת הבקשות הוקמה מערכת מקוונת להגשת בקשות לקבלת היתר שבת וחג לפתיחת מרכולים ונוצרה שכבת מידע ב-gis הכוללת את אזורי ההיתרים ופריסת המרכולים.
כאמור, הגשת בקשות תתאפשר עד 1 בפברואר 2019 באמצעות טופס פניה מקוון באתר האינטרנט העירוני- http://bit.ly/2BFpADu

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות