ראשון לציון

חדש בעיר: מיק"ר – מועדוני ילדים לשעות הפנאי

המועדונים יפעלו בתוך מרכזי הקהילה והמתנ"סים בשכונות. מדי שבוע תתקיים פעילות על פי קבוצות גיל ועניין. כך למשל תתקיים פעילות חברתית-קבוצתית אותה מדריכים מד"צים בעלי תעודות הדרכה המוכרות במשרד החינוך. הדרכות יעשו בנושאי תוכן שונים בדגש על חוויה קבוצתית וחברתית. כמו כן יתקיימו תחרויות גיימינג, טורנירים ספורטיביים, מוזיקה, אמנויות במה, אמנות פלסטית ועוד.

היבט נוסף למועדון הילדים הוא פיתוח תחביבים ומיומנויות אישיות. במרחב המועדון יופעלו תחומי העשרה ולמידה על ידי מתנדבי מעורבות חברתית. כל מתנדב יביא ללימוד נושאי העשרה ולמידה שמעניינים אותו למשל: מוזיקה, תיאטרון, טבע, בישול, אמנות פלסטית וכו'.

המועדונים ישמשו גם כמרכזי למידה. במהלך הפעילות יוקצה זמן למידה והשלמת מטלות מבית הספר. בשעות הראשונות של הפעילות יוכלו הילדים לסיים את ההתחייבויות לבית הספר ואחר כך להתפנות למשחק ובילוי. את מרחב הלמידה יפעילו סטודנטים מלגאים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות