חולון

צעירי ג'סי כהן, היכונו: עיריית חולון תקים מרכז צעירים בשכונה

המרכז ייתן מענה לבני 40-18, תוך מתן דגש לאוכלוסיית החיילים והצעירים בשכונה ויעניק, בין היתר,  הכוונה לתעסוקה, להשכלה, מידע בנושא כלכלת משפחות צעירות וכן הרצאות להורים צעירים. המרכז יהווה גם מרחב פתוח לצעירי השכונה מבחינת פעילויות תרבות ודעת ומקום למפגש חברתי וכן יועשר בתכנים מקצועיים מתאימים. צוות היגוי למרכז, הכולל נציגים ממחלקת הצעירים העירונית  וצוותים שכבר פועלים בשכונה, שוקד  בימים אלה על תכנון תכני המקום וקביעת אופיו. הצוות גם עתיד להיפגש עם גורמים שונים בעירייה ובחברות הבת העירוניות על מנת לבסס שיתופי הפעולה לטובת המקום.

כ־50,000 תושבים בעיר חולון הם צעירים – כרבע מסך כל התושבים. על פי המדיניות העירונית העירייה משקיעה רבות באוכלוסייה זו, בעיקר בתחומי הגיוס לצה"ל, רכישת ההשכלה האקדמאית, תחומי התעסוקה וכן התרבות, הבילוי והפנאי.

ראש העירייה מוטי ששון מסר: "לאור הצלחתו של 'אליעזר' החלטנו להרחיב את הפעילות למען אוכלוסיית הצעירים בעיר. מצאנו לנכון להקים את השלוחה הראשונה של המרכז בג'סי כהן על מנת שישרת את צעירי השכונה, תוך התייחסות למאפיינים הייחודים שלה ובהתאמה לצרכיה. נשקול הקמת סניפים נוספים בעיר בהמשך".

 

צילום: טל קירשנבאום

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות