רמת גן

גמלאים למען תלמידים

מדי שבוע מגיעים ל"עליות" 15 גמלאים מתנדבים, חלקם פועלים בבית הספר מתחילת פעילותה של עמותת ידיד לחינוך. המתנדבים עובדים עם הילדים במקצועות השונים על פי בקשת המחנכים. סך הכל פעילים בעמותת ידיד לחינוך ברמת-גן לא פחות מ-86 מתנדבים, המשמשים כתומכי חינוך וסיוע ב-18 בתי ספר שונים בעיר ותורמים עשרות אלפי שעות התנדבות לאורך השנה. את המתנדבים מרכזת בת עמי גורקביץ, הנמצאת בקשר ישיר עם כל מתנדבי העמותה, מטמיעה אותם בבתי הספר בעיר ומקיימת ימי עיון עבורם.
ליזה מלניק, מנהלת תוכניות ויוזמות חינוכיות, המלווה את פעילות ידיד לחינוך ברמת-גן: "המתנדבים הם משאב אנושי משמעותי לבתי הספר בעיר. שיתוף הפעולה שנרקם במסגרת התכנית הוא WIN WIN לשני הצדדים – הן לתלמידים והן לגמלאים. אני מברכת על הפרויקט ומאחלת שיצטרפו עוד הרבה גמלאים למעגל העשייה הייחודי".
עמותת ידיד לחינוך מחפשת אתכם להוביל מהלכים חינוכיים. לפרטים נוספים ניתן לפנות לרכזת התכנית ברמת-גן, בת-עמי גורקביץ – 054-4347070.

צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות