חדשות

בלעדי-ברגע האחרון: צביקה ברוט דחה הצעה של מקורבי בכר, לפיה יוסי בכר יפרוש – וימונה לסגנו

לדברי הגורמים: "הקרב בין הצדדים צמוד, וגם אם יש יתרון קל לברוט – אין ספק שמה שייקבע זה רק אם הבת-ימים יגיעו לקלפי או לא. אם האנשים יישארו בבית ברור שבכר ינצח. כל מי שנשאר בבית, זה כאילו הצבעה לבכר. לעומת זאת, אם הבת-ימים יצאו לקלפיות ואחוז ההצבעה לא יהיה נמוך מאוד, יהיה מהפך בסוף יום הבחירות והעיר תצא לדרך חדשה. ידוע שאחוז הצבעה נמוך משרת בדרך כלל את ראש העיר המכהן".

בתוך כך, הביעו בימים האחרונים בכירים במטה בכר זעם נגד סגניתו של בכר, אסתר פירון, לאחר שהתפרסמו הקלטות נוספות שלה בה היא אמרה כי: "אני אצטרך לקחת כדור נגד בחילה לפני שאצביע ליוסי בכר". הפעם, בניגוד להקלטות הקודמות שנאמרו בחודשים האחרונים, מדובר בהקלטה ישנה יותר שכבר פורסמה בעבר – אך הסמיכות של הפרסום לדברים האחרונים שאמרה פירון נגד בכר, גרמה לכעס בין חברי הסיעה לבין עצמם.

בבחירות ב-30.10 סיעתו של בכר איבדה מחצית מכוחה: במקום 8 מנדטים שהיו לה, היא נותרה כעת עם 4 בלבד. לעומת זאת, סיעת הליכוד בראשות צביקה ברוט זינקה מ-2 מנדטים ל-5 מושבים והפכה לסיעה הגדולה במועצה.

בהקלטות האחרונות נשמעה פירון אומרת כי "אין ספק שצריך שינוי" ואמרה כי יוסי בכר לא כשיר לשמש כראש עיר. ההערכה היא כי בלי קשר לתוצאות הבחירות שיהיו, צפויה אווירה קשה בתוך הסיעה המסוכסכת בחודשים הקרובים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות