פתח תקווה

איציק ברוורמן מקדם פרויקט ענק של פינוי בינוי במרכז העיר

תושבי המתחם שממתינים לפרויקט פינוי בינוי באזורם, נפגשו בשבוע שעבר למפגש דיירים ויזמים עם ראש העירייה איציק ברוורמן על מנת לבחון דרכים לקידום את הפרויקט. בהמשך לכך התקיימה פגישת המשך בין ראש העירייה ופקידות ההנדסה הבכירה, יחד עם יזמי ואדריכל הפרויקט – פגישה שהוגדרה על ידם "מועילה מאוד ומעוררת תקווה רבה".
היום (שני) התקיים דיון בוועדה המחוזית ברמלה בנוכחות ברוורמן והיזם דוד גלבוע מחברת "יסודות צור" , וחלה התקדמות נוספת.
"מרגע הפנייה לראש העיר הוא לקח את הנושא מאוד ברצינות ויום לאחר מכן כבר קבע איתנו פגישה". כך אומרת ויקי אביאן מוועד דיירי המתחם, ומוסיפה: "ללא ההתערבות האישית שלו אני לא יודעת מה היה עולה בגורל הפרויקט, שכל התושבים כבר ממש מחכים לו".
פרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב פוגל מיועד לבנות מחדש בעצם את כל הבניינים ברחוב הממוקם בשכונת קרול בסמוך לתחנה המרכזית שבמרכז העיר. גלבוע מספר שהאזור מיועד להתחדשות עירונית בהחלטת הוועדה המחוזית, וכי היו מספר ניסיונות להרים פרויקט פינוי בינוי ברחוב שנתקעו מסיבות שונות, עד להתערבותו הממשית של ראש העירייה.
"פרויקט זה מצטרף לפרויקטים רבים מאוד של התחדשות עירונית מסוגים שונים בכל רחבי העיר", ציין ברוורמן. "לאחר שקבענו כללים לשמירה עתידית על העיר ועל הדיירים שעתידים לגור בפרויקטים, למדו היזמים לפעול לפי כללים אלו והעיר כולה תרוויח הן מהתחדשות עירונית והן מתכנון נכון ובריא שלא יהיה בכייה לדורות.
אנו מוכיחים כי בחשיבה ובפעילות נכונה, ניתן גם לחדש וגם לשמור. גם לבנות וגם לתכנן נכון. למען עתיד העיר והתושבים היקרים שלנו. מיד כשפנו אלי הדיירים הודעתי כי התוכנית הזו מאוד חשובה בעיניי, והתחלתי מיד בפעולות שהניבו תוצאות מידיות בשטח. עוד נברך על המוגמר לתועלת כלל הדיירים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות