רמת גן

זוכרים את הראל איתן

הטקס התקיים במעמד משפחת איתן וחברים רבים ממעגלי חייו השונים, ובו נכחו ראש עיריית רמת-גן, בכירים בעירייה והנהלת בית הספר. במהלך הטקס נשאו בני משפחת איתן דברים לזכרו של הראל ולאחריהם ערכו חבריו משחק טורניר כדורסל לזכרו.
אמו של הראל, הילה איתן: "הראלי, ילד המחמדים שלי, יפה הבלורית והתואר, נקטף מאיתנו באחת. ילד שכולו טוהר, טוב לב, קסם, נתינה, נאמנות, כבוד לכל אדם, והמון אהבה. עלם, שלמרות גילו הצעיר, נגע והשפיע על כל סובביו. לעולם ייזכר ויינשא שמו בפי כל, לדורות הבאים אחריו, בשערי בית הספר. ילד מושלם, ילד מלאך…"
ראש עיריית רמת-גן מסר: "הראל היה נער אהוב ואוהב אדם, תלמיד שקדן וחרוץ, סמל ומופת עבור חבריו וסביבתו כולה. ממש כאן הוא נהג לשחק במגרש שכה אהב, בזמנים בהם עוד התאפשר לכולנו לראות את הילד המקסים מתבגר ומשחרר אנרגיות בעזרת רגליו הזריזות. במקום בו בילה שעות רבות מנעוריו, אני מבקש להנציח את הראל היקר. למרות שאין נחמה לאובדנו, אין לי ספק כי המגרש של בית ספר ערמונים ישקוק חיים, יהווה מוקד של שמחה, ישקף את חיוכו שחקוק בלבנו ויקהה ולו מעט מהכאב הנורא".

צילום: ישראל מלובני

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות