צרכנות

לקראת החג: 5 דרכים יעילות לשריפת שומן מהירה יותר

לדברי סוזן באוורמן , ראש מחלקת תזונה וכושר בהרבלייף העולמית: "בחיים העמוסים שלנו אנו מחפשים קיצורי דרך להשגת מטרות הבריאות והכושר, על כן מומלץ מאוד לתכנון מראש את שגרת הכושר, ובכך לסייע בהשגת תוצאות טובות שהמטרה העיקרית לשרוף שומן. ישנן דרכים רבות בהן ניתן לשרוף שומן ולרדת במשקל".
5 טיפים שעוזרים לשרוף שומן מהר יותר:

פנו זמן לאימון סיבולת – נסו לפנות זמן לאימון אירובי ארוך לפחות פעם בשבוע – ריצה, הליכה או רכיבה על אופניים בקצב נינוח למשך זמן ארוך יותר היא דרך מצוינת להבטיח שהגוף שורף שומן. הגוף משתמש בשומן כמקור הדלק שלו עבור מרבית האימונים הארוכים, ברגע שתתחילו לדחוף את עצמכם ולהגביר את עוצמת האימון, הגוף ישרוף פחמימות מאוחסנות כדי להפיק אנרגיה.

התנסו באימון אינטרוולים – אימון אינטרוולים מומלץ מאוד בשל השפעות שריפת השומן לאחר האימון. במהלך אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, הגוף משתמש בפחמימות כמקור דלק, אך תהליך ההתאוששות ישרוף שומן. אימון אינטרוולים הוא קצר יותר מאימון בעצימות קבועה ותוכלו ליהנות
מתוצאות שריפת שומן מדהימות גם ב- 30 דקות בלבד של אימון, נסו להתאמן בסגנון זה פעמיים בשבוע.

אימון כוח – בניית מסת שריר רזה תעזור לשרוף יותר קלוריות, אפילו בזמן מנוחה. הגוף זקוק ליותר קלוריות כדי לשמור על מסת שריר רזה מאשר כדי לשמור על שומן כלומר, בניית שריר גורמת לשריפת שומן טובה ויעילה יותר לטווח הארוך. אימון כוח גם דוחף את הגוף להתאוששות ולכן תוכלו ליהנות מתועלות כפולות וגם תשרפו שומן זמן רב לאחר שתעזבו את חדר הכושר.

חדשו את המלאי – ל"דלק" שאתם בוחרים יש השפעה ישירה על התוצאות שתקבלו – שמרו על איזון נכון בין פחמימות ,שומנים בריאים וחלבון בכל יום. הקפידו במיוחד על צריכת חלבון בתוך 30 דקות מזמן האימון במיוחד ביום האימון הארוך. כמו כן, הקפידו לצרוך כמות קטנה של פחמימות לאחר האימון כדי לעזור בשיקום הגליקוגן בשריר.

הקפידו לנוח – בזמן המנוחה, הגוף מסתגל לדרישות שהעמסתם עליו. אם אתם עובדים קשה חמישה ימים בשבוע, מומלץ להניח לגוף להתאושש ולהתחדש במשך יומיים.

צילום: שאטרסטוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות