משרד הבריאות מזהיר מלהגיע לירכא, בשל עלייה חדה בתחלואה בישוב בשבועים האחרונים

משרד הבריאות מזהיר להימנע מלהגיע לירכא בשל עלייה חדה בתחלואה בישוב. בינתיים, המשטרה הגבירה החל מהבוקר את האכיפה בכפר ירכא, על מנת לבלום את התפשטות נגיף הקורונה באזור

משרד הבריאות הוציא הבוקר הודעה חריגה בה הוא מזהיר ומבקש להימנע מלהגיע לישוב ירכא בשל עלייה חדה בתחלואה בישוב, בעיקר בשבועיים האחרונים. רק בשבועיים אלו נוספו 200 חולים בישוב. מדובר במקום בו נמצא אחד ממרכזי הקניות הגדולים והפופולריים באזור הצפון.

לאור זאת, המשטרה תגביר החל מהבוקר (14.8.20) את אכיפתה בכפר ירכא, המתמקדת בתקנות לשעת חירום, בהתאם לממצאי משרד הבריאות, הרושמים היקף מאומתים גבוה במקום.

בתוך כך, עשרות שוטרים יסיירו במרכזי הקניות וייתמקדו בהסברה ואכיפת חובת עטיית מסיכה, לצד עמידתם של בתי העסק בתנאי התו הסגול וכן פיקוח אחר חייבי בידוד, למען שלומם ובריאותם של כלל תושבי הכפר.

בנוסף, המשטרה הקימה מחסומי בידוק בכניסות לכפר, בהן תמקד המשטרה את ההסברה והפיקוח בדבר מילוי הנחיות משרד הבריאות.

הציבור מתבקש להישמע להנחיות השוטרים, לנהוג בהתאם להסדרי התנועה במחסומי הבידוק ולמלא אחר הנחיות משרד הבריאות .

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות