ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה ותושב חיפה בפנייה לראש עיריית חיפה "אל תפגעי בסטודנטים, עצרי את ההחלטה השערורייתית"

עם היוודע הדבר כי ייתכן ועיריית חיפה תבטל את החנייה חינם לסטודנטים, יוצא פליק בפנייה חריפה לראש העיר "אם החלטה זו לא תשונה אנחנו לא נשתוק."

ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה ותושב חיפה שידוע כיו"ר שנלחם על זכויות הסטודנטים באגודה שלו ובכלל, שמע על ההחלטה של ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם על ביטול החנייה בחינם לסטודנטים החיפאים ומיד יצא בתגובה חריפה בנושא עם פנייה לראש העיר על מנת שתשנה את החלטתה ובנוסף, הוא מבקש כבר בימים הקרובים ליזום מפגש של כל הגורמים הסטודנטיאליים בחיפה כדי לטפל בנושא.

ליאור פליק: "סטודנטים/יות תתכוננו! בעיני עינת קליש רותם, ציבור הסטודנטיות והסטודנטים בעיר כנראה ולא קיים. לא זו בלבד שהעירייה הפסיקה את שיתופי הפעולה עם אגודות הסטודנטים ואף ביטלה מענקים לטובת ציבור זה שהיו בתקופת יהב, כעת בהחלטה שערורייתית היא החליטה לבטל את החניה חינם לסטודנטים בעיר. ההחלטה לא מובנת ובמיוחד לא בתקופה זו של הקורונה בה הסטודנטים הם הראשונים שנפגעו וחלקם הגדול במצב כלכלי קשה. עינת קליש, באפשרותך לעצור את ההחלטה השערורייתית ואם החלטה זו לא תשונה אנחנו לא נשתוק. את יכולה לקיים את הבטחותייך לציבור אחר אך לא על חשבון ציבור הסטודנטים!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות