הקהילה הנגישה של קריית ביאליק ממשיכה לפעול גם בימי הקורונה, עם שיפורים והנגשת המרחב הציבורי

הקהילה הנגישה קריית ביאליק ממשיכה גם בימי קורונה את העשייה לרווחת ציבור תושבי העיר עם המוגבלויות ובני משפחותיהם 

 

בעקבות הפרסום על סקירות הנגישות שקיימו סוקרי הקהילה הנגישה בקריית ביאליק ברחוב ויצמן, אזור צור שלום, שכונת סביניה וגבעת הרקפות, החלו בעיריית קריית ביאליק לתקן את הליקויים וערכו שיפורים. במקביל, המשיכו חברי הקהילה הנגישה בסקר נוסף ברחוב דליה, באזור הוותיק של העיר ובדקו את נגישות ותקינות המדרכות, הכביש, מעברי החצייה, שיפועי המדרכות והשפעת שורשי העצים הוותיקים השתולים ברחוב על תקינות הריצוף והסכנות הגלומות בו. תוצאותיה של סקירת הנגישות המקצועית מועברות בדיווח מסודר לידיעת אגף ההנדסה, מחלקת האחזקה ורכז הנגישות העירוני לשם תיקון מהיר של הליקויים.

המשנה לראש העיר, ד"ר רויטל שורץ- סבירסקי : "מרגש להיווכח כי חרף החום, הלחות והצורך בעטיית מסכה נמשכת מסורת הסקירות הנגישות בעיר, אשר משמשות בסיס לשיפור ולהנגשת רחובותיה, למען רווחת התושבים עם המוגבלויות ובני משפחותיהם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות