ירידה בתחלואה בקריית אתא. ממשיכה פעילות אכיפה והסברה של העירייה בשיתוף פיקוד העורף

פעילות אכיפה, מניעה והסברה בנושא הקורונה ברחבי העיר קריית אתא עם פקחי עירייה וחיילי פיקוד העורף. בינתיים רואים תוצאות עם ירידה בתחלואה בעיר

עיריית קריית אתא ממשיכה בתיגבור פעילות האכיפה, המניעה וההסברה של הנחיות משרד הבריאות בכל העיר.
במסגרת הפעילות נמשך שיתוף הפעולה ההדוק עם פיקוד העורף ומתנדבים של מרכז הצעירים בקריית אתא בהפעלת יחידות סיור הפועלות במקומות מרכזיים כאשר השבוע פעלו הסיירות בקניונים ובבתי עסק בעיר.
במסגרת הפעילות מחלקים הצוותים חומרי הסברה ומסכות במטרה להעלות את המודעות לנושא השמירה על ההנחיות, ולעצור את מגמת עליית התחלואה בעיר ככל שניתן.
לדברי ראש העיר, יעקב פרץ: "במהלך השבועיים האחרונים אנו עדים לירידה במספר המאומתים בעיר וזאת בשל שינוי הגדרות במשרד הבריאות והגדלת מספר המחלימים לצד ירידה במספר המאומתים החדשים. לצד הנתונים המעודדים אנו עדיין רואים בכל יום חולים מאומתים חדשים, עובדה שמחייבת אותנו להמשיך ולשמור על ההנחיות בכדי לקטוע את שרשראות ההדבקה. העירייה ממשיכה בביצוע שורה של עבודות לחיטוי במרחב הציבורי לצד פעולות הסברה, מניעה ואכיפה, בשיתוף פיקוד העורף ומשטרת ישראל. הדבר תלוי בנו- עטיית מסכות, מניעת התקהלות ושמירה על היגיינה אישית הם חובה על כולנו ואם נשמור על הכללים נקטין את קצב ההתפשטות בעיר."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות