מוטי איינס, מנהל הסימפונית נפטר הערב. עינת קליש רותם: "בשם עיריית חיפה, אני משתתפת בצער הרעיה דליה וילדיהם, על מותו בטרם עת של מוטי איינס ז"ל. שלא תדעו עוד צער". עיריית קריית ים: "בצער גדול נתבשרנו הערב על מותו בטרם עת של מוטי איינס מי שהיה ממקימי הקונסרבטוריון העירוני של קריית ים והנהיג אותו במשך עשרות שנים להצלחות מדהימות."

מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי: "מצטער מאוד לבשר שמוטי איינס, מנהל הסימפונית חיפה נפטר הערב. לבקשת אשתו דליה לאור הקורונה, הלוויה תערך באופן מצומצם. כולנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה של דליה והילדים באובדנם ומקווים שלא ידעו עוד צער. בהמשך נמצא את הדרך הנאותה לכבד את זיכרו של מוטי איינס ז״ל שזכויותיו בניהול הסימפונית ישמרו לו לעד בליבנו."

אבל כבד ירד על חיפה. מוטי איינס, מנהל הסימפונית חיפה, נפטר הערב כשהוא בן 65, לאחר שסבל ממחלה במשך תקופה. איינס נכנס בשנת 2008 לתפקיד מנהל הסימפונית חיפה כשלפני כיהן בין השאר כמנהל הקונסרבטוריון בקריית ים, יו"ר אגודת א.י.ת.ן – האיגוד הישראלי לתזמורות נוער ועוד.

מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי שלח בהודעה: "מצטער מאוד לבשר שמוטי איינס, מנהל הסימפונית חיפה נפטר הערב. לבקשת אשתו דליה לאור הקורונה, הלוויה תערך באופן מצומצם. כולנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה של דליה והילדים באובדנם ומקווים שלא ידעו עוד צער. בהמשך נמצא את הדרך הנאותה לכבד את זיכרו של מוטי איינס ז״ל שזכויותיו בניהול הסימפונית ישמרו לו לעד בליבנו."

עיריית קריית ים פרסמה בפייסבוק: בצער גדול נתבשרנו הערב על מותו בטרם עת של מוטי איינס מי שהיה ממקימי הקונסרבטוריון העירוני של קריית ים והנהיג אותו במשך עשרות שנים להצלחות מדהימות וחסרות תקדים בתולדות העיר. מוטי איינס העמיד בעיר ובקריות דורות שלמים של נגנים מבריקים אשר עשו חייל בארץ ובעולם ורבים מחניכיו גויסו לאורך השנים לשורות תזמורת צה"ל היוקרתית. הוא הצליח לגייס תרומות במיליוני שקלים למען הקונסרבטוריון וביסס את מעמדו כאחד ממוסדות המוסיקה היוקרתיים ביותר בישראל. בהנהגתו העמידה התזמורת העירונית של קריית ים את מליאת עצרת האו"ם על רגליה כאשר ניגנה לראשונה בתולדות הארגון את ההמנון הלאומי "התקווה" באולם המליאה. בעקבות הישגיו הוא גויס בשנים האחרונות לשמש כמנכ"ל התזמורת הסימפונית חיפה ועשה חיל גם שם תוך שהוא ממשיך לשמור על קשריו עם הקונסרבטוריון של קריית ים ומתגייס בכל הזדמנות לעזרת הקריה. הוא נפטר הערב לאחר התדרדרות מתמשכת במצב בריאותו והוא בן 65 בלבד. יהי זכרו ברוך.

תגובת עיריית חיפה: ראש העיר וצוות עיריית חיפה מצטערים על מותו בטרם עת של מנכ"ל התזמורת הסימפונית של חיפה, מוטי איינס. מוטי ניהל את התזמורת בעשור האחרון והוביל אותה לשורה של הישגים מקצועיים, בינהם ברמת הביג בנד חיפה, האופרה חיפה וקידום בני נוער להשכלה קלאסית בשיתוף ביה״ס למוסיקה של ״הביט״.

עינת קליש רותם: "בשם עיריית חיפה, אני משתתפת בצער הרעייה דליה וילדיהם, על מותו בטרם עת של מוטי איינס ז"ל. שלא תדעו עוד צער" .

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות