נעצר צעיר בן 25 שניסה לאנוס קשישה, בשנות השמונים לחייה, לאחר שפרץ לביתה בחיפה השבוע

המשטרה עצרה כעת תושב הגליל בן 25 בחשד לביצוע נסיון אונס קשישה בשנות השמונים לחייה, לאחר שפרץ לדירתה בחיפה השבוע

המשטרה עצרה כעת תושב הגלימשטרה עצרה כעת תושב אחד הכפרים בגליל, במסגרת חקירה מורכבת שנפתחה השבוע בתחנת חיפה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לביצוע נסיון אונס ומעשה סדום בקשישה תושבת העיר, על ידי אלמוני שנמלט מהמרפסת.

בתוך כך, חוקרי תחנת חיפה בשת"פ יחידת הזיהוי הפלילי המחוזית, ניהלו חקירה מאומצת, שכללה עד כה איסוף ממצאים פורנזים בבית הדירות בה מתגוררת הקורבן, לצד עריכת סריקות, גביית עדויות, תפיסת מצלמות אבטחה והפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, אשר הביאו לחשיפת החשוד במעשה.

כאמור, בלשי המשטרה עצרו כעת תושב הכפר עילוט בן 25 בחשד שפרץ לביתה של הקשישה בשנות ה- 80 לחייה בעת שישנה וניסה לאנוס אותה ולבצע בה מעשה סדום, תוך תקיפתה.

בהתאם לממצאים שנאספו עד כה וצרכי החקירה, בכוונת המשטרה להביא את החשוד מחר לדיון בבימ"ש השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרו .

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות