בשורה לתושבי קריית ביאליק: שיתוף פעולה של מוקד 108 וארגון "ידידים" העוזרים בחילוץ בדרכים בחינם

מהפכת השירות בקריית ביאליק נמשכת: המוקד העירוני וארגון 'ידידים' המספק עזרה וחילוץ בדרכים, יחלו בשיתוף פעולה לטובת תושבי העיר

עיריית קריית ביאליק וארגון "ידידים" סיכמו על שיתוף הפעולה על מנת לספק שירותי סיוע וחילוץ בדרכים לתושבי העיר.

ארגון "ידידים" הינו ארגון הפועל על טהרת מתנדבים המספק עזרה וחילוץ בדרכים ללא עלות. השירות ניתן 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע למעט שבתות וחגים וכולל הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, מילוי מים, שמן ודלק, פתיחת רכב שננעל ועוד. בנוסף, מתנדבי עמותה מבצעים חילוצי שטח לרכבים.

בישיבה בראשות מנכ"ל העירייה, ליאור טרגן ומנכ"ל העמותה ישראל אלמסי סוכם, כי השירות לתושבי קריית ביאליק יינתן באמצעות המוקד העירוני בקריה.

תושבי העיר שיתקלו בבעיה, יצרו קשר עם המוקד העירוני בקריית ביאליק שידאג לקשר אותם עם הגורמים הרלוונטיים בארגון "ידידים". לדברי מנכ"ל העמותה בקריית ביאליק פועלים כיום כ- 50 מתנדבים מטעם הארגון ומהאזור כולו כ- 150 מתנדבים: "אנו מזמינים את תושבי העיר לא רק להשתמש בשירותינו אלא גם להצטרף לשורותינו ולסייע בתחומים בהם אנו פועלים".

מנכ"ל העיריה, ליאור טרגן: "אני שמח להרחיב את השירות הניתן לתושבי העיר גם לתחום הסיוע בדרכים. התושבים הזקוקים לחילוץ, אנא צרו קשר עם המוקד העירוני בווטסאפ  0528899899 או 108 בטלפון".

 

בתמונה: מנכ"ל העירייה ליאור טרגן ומנכ"ל ארגון "ידידים" ישראל אלמסי

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות