כתב אישום נגד עבריין מוכר מנהריה, שדקר 15 פעם תושב נהריה, בניסיון לרצוח אותו על רקע סכסוך כספי

בתום חקירת משטרה אינטנסיבית, הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד תושב נהריה החשוד בניסיון רצח תושב העיר לפני כחודשיים וחצי, לאחר שדקר אוץו 15 פעם בפתח ביתו

המשטרה פענחה את תיק ניסיון הרצח בנהריה, במהלכו נדקר 15 פעמים ונפצע באורח אנוש תושב העיר בשנות ה- 40 לחייו סמוך לביתו לפני כחודשיים וחצי, על פי החשד על רקע סכסוך כספי, על ידי תושב העיר שנמלט מהמקום והסתתר במשך כחודשיים עד למעצרו.

ראשיתה של החקירה בתאריך 20.5.20, עם קבלת דיווח במוקד 100 לפנות בוקר בדבר אירוע דקירה בעיר נהריה של תושב המקום סמוך לביתו, שפונה על ידע גורמי רפואה באורח אנוש, כאשר הדוקר נמלט מהמקום.

בתוך כך, חוקרי ימ"ר חוף ניהלו חקירה מורכבת, שכללה מספר רב של תרגילי חקירה, איסוף מידע באמצעים שונים, לצד עבודת זיהוי פלילי מקיפה בזירה, שכאמור הביאו לחשיפת החשוד בביצוע העבירה ובתום סריקות במשך מספר שבועות בהם הסתתר, התאפשרה הארכת מעצרו בבית המשפט והבאתו לדין בהתאם לממצאים בתיק.

כאמור, בתום החקירה נאספו הממצאים שאפשרו הבוקר את הגשת הצהרת התובע נגד החשוד – תושב נהריה בשנות ה – 30 לחייו, מעצרו הוארך בשלב זה עד תאריך 6.8.20 ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות