צפו בתיעוד: פרץ לכלי רכב בקניון " ביג פאשן" וחניון "רמב"ם" בטבריה. בזכות עירנות אזרח, הביא למעצרו בזמן פריצה נוספת

צפו: התפרץ לרכבים בטבריה ובבית שאן ואף עשה שימוש בכרטיס אשראי שגנב- בזכות עירנות של אזרח, השוטרים עצרו את החשוד בשעת מעשה

 

החקירה החלה עם קבלת ההודעה לפני שבועיים (20/7) מאזרח שטען, כי הוא מבחין בגבר, בחניון "בית הרמב"ם" הסמוך לקניון "ביג פאשן" בטבריה, שעובר בין רכבים ובודק אם הדלתות פתוחות.

עם קבלת ההודעה הוזנקו שוטרים לזירת האירוע, תוך דקות ספורות הגיעו למקום והבחינו בנאשם יוצא מתוך רכב "וולו" שלא בבעלותו. השוטרים ניגשו לנאשם ושאלו אותו לפשר מעשיו, שכן הרכב איננו שייך לו. הנאשם נעצר, הובא לתחנת המשטרה לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט בהתאם לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום כנגדו.

החקירה העלתה, כי ביום האירוע הגיע הנאשם לחניון של קניון "ביג פאשן" בטבריה וניסה לפתוח דלתותיהם של שני רכבים, אך מאחר והיו נעולות עזב את המקום וניגש לחניון סמוך, "בית הרמב"ם", ושם פעל באותה שיטה, ניסה לפתוח דלתות של רכבים. מלבד רכב ה"וולו" בו נצפה יוצא על ידי השוטרים, נכנס הוא לרכב "סקודה", חיטט במסמכים ופיזר אותם על רצפת הרכב.

עוד העלתה החקירה, כי הנאשם פעל באותו אופן בשני מועדים נוספים, מספר ימים קודם למעצרו בעיר בית שאן ושם אף נטל תיק שהושאר ברכב ועשה שימוש בכרטיס האשראי ומשך מזומנים מהכספומט.

בתום חקירה זריזה, לאחר איסוף ממצאים, גביית עדויות ופריקת מצלמות האבטחה, הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה בבית משפט השלום בטבריה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של פריצה לרכב, גניבה והונאה בכרטיס אשראי. 

המשטרה קוראת לציבור לוודא עם היציאה מהרכב, כי הרכב ננעל ולא הושארו בו חפצים יקרי ערך.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות