בשורה לתושבי הקריות: סניף הקריות של "יד שרה" עבר לקריית ביאליק וירחיב את סל השירותים והציוד שמוצע לכל דורש

אחד הארגונים החשובים במדינה שמסייע לרבים, "יד שרה" העבירו את סניף הקריות לקריית ביאליק, על מנת להרחיב את סל השירותים הניתנים לתושבי הקריות בהשאלת הציוד הרפואי והשיקומי

ארגון "יד שרה" החליט להעתיק את פעילותו מקריית מוצקין לקריית ביאליק על מנת להרחיב את סל השירותים הניתנים לתושבי הקריות בהשאלת הציוד הרפואי והשיקומי. המקום החדש הממוקם במתחם "שופרסל" בסמוך למרכז הרפואי זבולון ומרכז הקניות קריון מאפשר לא רק נגישות תחבורתית אלה גם הנגשה מוחלטת לבעלי צרכים מיוחדים. המקום רחב ידיים והנה מחנייה בשפע.

ראש העיר אלי דוקורסקי הגיע יחד עם המשנה לראש העיר ד"ר רויטל שורץ סבירסקי,  חבר המועצה ירון סלמן והנהלת העירייה לביקור בסניף החדש.

דוקורסקי נפגש עם יו"ר הסניף "יד שרה" בקריית ביאליק דב סלמן, עם מנהלת הסניף והמתנדבים שרבים מהם מקריית ביאליק עצמה. הסניף החדש מכיל סדנאות לתיקון והתאמת אביזרים, סדנא לתיקון מדחסים של המכשור הרפואי, חדר תצוגה גדול ואזור השאלת הציוד. הסניף מופעל על טהרת המתנדבים.

ראש העיר, אלי דוקורסקי ברך ואמר: "אני שמח כי שירות כה חשוב לציבור מצא את מקומו הראוי בקריית ביאליק. תודתי לחבר המועצה ירון סלמן שריכז מטעמי את הטיפול בהעברת הסניף לקריית ביאליק".

 

בתמונה: ראש העיר, אלי דוקורסקי מתארח בסניף "יד שרה" החדש

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות