מחווה מרגשת: בוגרי אורט מקיף מעלות החליטו לתרום את כספי מסיבת הסיום שבוטלה בשל הקורונה למחלקה האונקולוגית לילדים בביה”ח רמב”ם

את הכספים שתרמו, חסכו הבוגרים מהכנסות שאספו ב-"מזנון חברתי" שהקימו בתחילת השנה בבית הספר, לטובת סיוע לתלמידים מעוטי יכולת בתשלום עבור מסיבת הסיום

עם תחילת שנת הלימודים תש"פ, החלו תלמידי שכבת י"ב במקיף אורט מעלות, בקידום יוזמה להקמת "מזנון חברתי", שהכנסותיו ממכירת מזון  הוקדשו לקידום מיזם חברתי. במהלך חודשים ארוכים אספו התלמידים שקל לשקל במטרה לסייע לתלמידים מעוטי יכולת בתשלום עבור מסיבת הסיום. בהפעלת המזנון סייעו כל תלמידי השכבה בהובלת רכזת השכבה, ברוריה אלקובי. אירועי הקורונה הובילו לביטול המסיבה ולרשות התלמידים עמדו אלפי שקלים. הם החליטו כי במקום לחלק את הכסף בין תלמידי השכבה או לחילופין לרכוש פינוקים לתלמידים, יתרמו אותו לטובת המחלקה האונקולוגית והשתלות  מח עצם לילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה. הכסף יועד לרווחת הילדים החולים והצוות הרפואי.

בבית הספר התקבל מכתב תודה מרגש מבית החולים: "חברים יקרים, אנו מבקשים להודות לכם על התארגנותכם המרגשת ויוצאת הדופן ועל תרומתכם את כספיי מסיבת הסיום שלכם שבוטלה, לטובת המערך להמטולוגיה אונקולוגיה והשתלות מח עצם בילדים ע"ש ג'ון וסנדי וייל בבית החולים רות רפפורט. כולנו תקווה כי נוכל לספק צחוק ושמחה לילדים המאושפזים במחלקה בשעתם הקשה. יישר כח! בברכת בריאות שלמה, ד"ר אסתר גולן, מנהלת קשרי חוץ, גיוס משאבים, ופיתוח אסטרטגי, המרכז הרפואי רמב"ם."

ארקדי פומרנץ, ראש עיריית מעלות תרשיחא: "השבוע התרגשתי כשבוגרי אורט מקיף מעלות החליטו לתרום את הכסף שאספו עבור מסיבת הסיום, למחלקה האונקולוגית ילדים בבית החולים רמב"ם."

מנהלת ביה"ס אורט מקיף מעלות, שולמית אליקן: "העשייה החינוכית באורט מעלות הדוגלת בשיח, תקשורת מכבדת ובעיקר ראיית האחר שזורה כחוט השני במהלך שש שנים בהם התלמידים חווים את בית הספר. צוות חינוכי הפועל בעיקר מתוך אהבה ומסירות לתלמידים ולמקום משאיר את אותותיו והשפעתו ניכרת לאורך זמן. ההשקעה באה לידי ביטוי במחווה זו של בוגרי מחזור ל"ג, ובעוד הרבה מעשים לטובת הקהילה שהם חלק מההווי היומיומי באורט מעלות ועל כן איננו מופתעים. משפחת אורט מעלות גאה בבוגריה ומאחלת להם שימשיכו להוביל את החברה הישראלית למעשים טובים ובעיקר מעורבות הדדית תוך שמירה על כבוד האחר.

נציגות השכבה הבוגרת בבית הספר: "לאחר שבהוראת משרד הבריאות והחינוך הוחלט על ביטול מסיבות הסיום, מועצת השכבה מצאה לנכון לתרום את הכסף הזה ולהעלות חיוך על פני ילדים שבימים אלה קשה להם בכלל. בחרנו במחלקת הילדים האונקולוגית של בית חולים רמב״ם כי רצינו לעזור לילדים בתהליך בריפוי ולהקל עליהם בזמן שהותם במחלקה. אנחנו מאמינים בנתינה לחברה, כך אנחנו רגילים בבית ספר אורט מעלות לעשות למען האחר ואם אי אפשר לתרום מזמננו לפחות נתרום את כספנו."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות