ראש עיריית קריית ביאליק פנה לשר החינוך בבקשה מיוחדת: "אפשרו להורי ילדי כיתות א' והגנים ללוות את ילדיהם בימיהם הראשונים בכיתות ובגנים"

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי  בפנייה מיוחדת לשר החינוך, יואב גלנט: "אפשרו להורי הילדים שעולים לכיתות א' וגני הילדים כניסה מוגבלת בימיה הראשונים של שנת הלימודים

מדי שנה בתחילת שנת הלימודים מלווים ההורים את ילדיהם  בהתרגשות רבה לכיתה א' וגני ילדים.

השנה בשל משבר הקורונה ועל פי הנחיות משרד החינוך לא תתאפשר כניסתם של ההורים לבתי הספר והגנים ובכך ימנע מהם לראות את ילדיהם נכנסים בפעם הראשונה למערכת החינוך.

כמו כן, ימי בית הספר והגן הראשונים מלווים בקשיי הסתגלות של הילדים, חששות להיפרד מההורים ולהיכנס לסביבה חדשה ובלתי מוכרת.

עקב כך, פנה ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, לשר החינוך יואב גלנט בבקשה להתיר להורים שילדיהם נכנסו זה עתה לכיתות א' וגני הילדים ללוות אותם בימים הראשונים של שנת הלימודים תוך התניית כניסתם בעטיית מסיכות, שמירה על מרחק וכללי ההיגיינה. דוקורסקי ציין כי בימים האחרונים קיבל פניות רבות של ההורים שהביעו את חששם מפני הפרידה החדה והמשבר שייגרם לילדיהם בכניסתם לכיתה א והגן. 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות