המשטרה פתחה בחקירה לאחר שילד בן 4 נמצא במצב אנוש ברכב נטוש וסגור בפוריידיס. הילד מובהל לביה"ח תוך פעולות החייאה

ילד בן 4 במצב אנוש, לאחר שנמצא על ידי עובר אורח ברכב נטוש וסגור בפוריידיס. המשטרה פתחה בחקירה איך הילד הגיע לרכב הנטוש וננעל בו

המשטרה פתחה בחקירה לגבי נסיבות הימצאותו, לפני זמן קצר, של ילד הן 4 בתוך רכב נטוש נעול בפוריידיס. בשל המצאותו ברכב בחום כבד, הילד במצב אנוש. עובר אורח הבחין בילד ברכב ומיהר להזעיק כוחות הצלה.

בשעה 14:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על ילד ששהה זמן ממושך ברכב סגור בפוריידיס. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הלל יפה ילד בן 4 במצב קריטי תוך כדי פעולות החייאה.

חובש בכיר במד"א בועז פוקס סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב מחוסר הכרה בסמוך לרכב. סיפרו לנו שהוא חולץ מתוך רכב לאחר ששהה בו זמן ממושך. הוא היה ללא דופק וללא נשימה עם סימני מכת חום ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים וקירור."

כאמור המשטרה חוקרת את המקרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות