בהנחיית ראש עיריית נשר- לא תתקיים עבודה של עובדי עירייה בחוץ בגל החום

ראש עיריית נשר, רועי לוי, הודיע לעובדי אגף שפ"ע, כי יעבדו רק בשעות הבוקר המוקדמות ולא לאורך היום, בגל החום הפוקד אותנו

 

לא רק גלי קורונה, גל החום הפוקד את ישראל יגיע לשיאו מחר ומחרתיים. עם החרפת תופעת ״ההתחממות הגלובלית״ אנו עדים להופעתם של יותר ויותר גלי חום והקצנת טמפרטורות בגלים אלו. רועי לוי, ראש עיריית נשר הפך את ההחלטה להרגל ואמש הגדיר כי עובדי אגף שפ״ע יעבדו בשעות הבוקר המוקדמות בלבד ולא יבצעו עבודות בחום הקופח.

בראשית השבוע משרד הבריאות פרסם התראה לגבי גל החום הצפוי ״על פי דיווח של השירות המטאורולוגי, במהלך השבוע הקרוב (26/7-31/7) צפוי לשרור עומס חום כבד עד קיצוני שיתבטא במזג אוויר חם מהרגיל בו יהיו עומסי חום כבדים ברוב חלקי הארץ. משרד הבריאות קורא לציבור הרחב, לאוכלוסיית הקשישים ולחולים במחלות כרוניות בפרט, להקפיד על הנהלים הבאים: להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא ככל האפשר במקומות ממוזגים.
בהערכת מצב שהתקיימה בתחילת השבוע התייחס לכך ראש העיר רועי לוי ואמר ״יש להקפיד בכל מסגרות הלימוד של 'בית הספר של החופש הגדול' על הנחיות התנהלות במזג אוויר קיצוני, הקפדה על שתיה מרובה והגבלת משחקים בחצר בתי הספר. נוסף על כך עובדי אגף שפע, בכללותם עובדי ניקוי הרחובות, לא יעבדו בימים אלה ברחוב, בשעות החמות, יש למצוא להם תעסוקה חליפית, עד חלוף גל החום.
הטמפרטורות החזויות לימים הקרובים יאמירו ל-32-34 מעלות צלסיוס בשילוב עם אחוזי לחות גבוהים ביותר יצרו עומס חום בינוני. על התושבים לנהוג בזהירות יתרה, לא לקיים פעילות גופנית בחוץ ובמיוחד לא בשעות הצהריים, להקפיד על שתיה מרובה, לנסות לשהות בשטחים מוצלים. הסכנות המובהקות הן מכת חום והתייבשות בכל תחושה כזו יש לפנות לשירותי הבריאות לקבלת טיפול מידי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות