הותר לפרסם: פוענח החיסול הכפול של שני תושבי עוספייא, בזמן ששהו ברכבם בדליית אל כרמל לפני כחודשיים. המחסל, גם הוא תושב עוספייא

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את תיק הרצח הכפול בדלית אל כרמל, לפני כחודשיים ובתום החקירה הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד תושב עוספיא החשוד במעורבות ברצח

 

ניתן לפרסם כעת, בתום חקירה אינטנסיבית ועם הסרת צו אסור הפרסום, כי משטרת ישראל פענחה את תיק הרצח הכפול בדלית אל כרמל, במהלכו נורו למוות לפני כחודשיים וחצי, שני תושבי עוספיא- עופר אבו סעדה וקרלוס אבו תמימי, בעת שישבו ברכב, סמוך לכיכר השוטר.

ראשיתה של החקירה בתאריך 8.5.20, עם קבלת דיווח במוקד 100 סמוך לשעה 23:30 בדבר אירוע ירי בדלית אל כרמל, במסגרתו נורו 2 יושבי רכב סמוך לכיכר השוטר, על ידי אלמונים שנמלטו מהמקום ברכב, כאשר גורמי רפואה שהוזעקו נאלצו לקבוע את מותם במקום.

בתוך כך, חוקרי ימ"ר חוף ניהלו חקירה מורכבת,בסיוע נקודת המשטרה ברכס הכרמל, תוך ביצוע תרגילי חקירה מגוונים ואיסוף מידע באמצעים טכנולוגים שונים, לצד עבודת זיהוי פלילי מקיפה בזירה ומחוצה לה, וכאמור כל אלה הביאו לפענוח הרצח ומעצר תושב המקום בחשד למעורבות.

על פי החשד עולה, כי בעת שעצרו הקורבנות עם רכבם סמוך לחנות באזור כיכר השוטר, נפתחה אש לעברם על ידי החשוד שנמלט מהמקום ברכב מסוג מאזדה, שנמצא לאחר מכן שרוף ביער בקרבת העיר נשר.

לציין, כי במהלך החקירה ניתחו חוקרי הימ"ר את ממצאי התיעוד בזירה ובציר הבריחה של החשוד והבחינו כי הרכב המעורב הוא למעשה רכב גנוב משנת 2019 "שהולבשו" עליו לוחיות רישוי "משוכפלות" הזהות ללוחית של הרכב המקורי ממרכז הארץ.

כאמור, בתום החקירה נאספו הממצאים שאפשרו הבוקר את הגשת הצהרת התובע נגד החשוד – תושב עוספיא בן 32 ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות