ראש עיריית נשר, רועי לוי, התייצב הבוקר לצד העובדים הסוציאליים בהפגנה בקריית הממשלה בחיפה

ראש עיריית נשר, רועי לוי השתתף הבוקר בהפגנת העו"סים שמתקיימת בקריית הממשלה בחיפה ואמר: " אסור לכם לוותר! העובדים הסוציאליים היו בחזית ועובדים הכי קשה במדינת ישראל בתקופת הקורונה"

 

ראש עיריית נשר, רועי לוי השתתף הבוקר

לוי הוסיף: " הגעתי בשם

ראש עיריית נשר, רועי לוי, הגיע לתמוך בשביתת העובדים הסוציאליים המתחילה את השבוע השלישי והגיעה הבוקר לקריית הממשלה בחיפה, ואמר: "הגעתי בשם 220 ראשי רשויות שחתמו על מכתב תמיכה בעובדים הסוציאליים, כדי לומר לכם שאנחנו ראשי הרשויות כולנו איתכם, לא רק במילים אלא גם במעשים. החל משבוע שעבר אנחנו נאבקים כדי שנוכל לאפשר לכם להמשיך לשבות ולהמשיך לקבל שכר ולהתפרנס.

"אנחנו רק בהתחלה של המשבר הכלכלי של הקורונה, מי שלא מבין שכל המשבר הולך להיות על הכתפיים שלכם שיעשה בדק בית. אתם החזקתם את הרשויות המקומיות ואת הציבור שלנו עם הראש מעל המים, המחלקות קורסות יום יום!".

המחאה מתקיימת זה עתה מול קריית הממשלה בחיפה עם מאות מפגינים ובניהם כלל המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר. לוי, נפגש לפני ההפגנה עם העובדים תמך וחיזק אותם במאבקם הצודק. לוי סיים ואמר: "הזקנה במסדרון עברה לשכב במחלקות לשירותים חברתיים, ללא בלוני חמצן, ללא תרופות ובלי אף אחד שדואג, אלא אך ורק אתם. יש לכם את התמיכה המלאה מראשי הרשויות כדי שתוכלו להמשיך לשבות. אוהבים אותכם ושיהיה לכם בהצלחה למען כולנו!"

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות