צפו: נהג אוטובוס באזור הצפון עובר קו הפרדה, כמעט מתנגש במשאית ומסכן רכבים אחרים בהמשך. הנהג נעצר

צפו: תיעוד ממצלמת הרחפן, נהג אוטובוס בצפון מבצע עקיפות מסוכנות תוך חציית קו הפרדה רצוף

במסגרת המאבק בתאונות הדרכים, אגף התנועה פועל באכיפה ממוקדת נגד עבירות הגורמות לתאונות דרכים ומסכנות חיים, באמצעות מגוון אמצעים טכנולוגים המסייעים להגברת סיכוי מבצעי העבירות להיתפס.

כחלק מאפקט ההרתעה, השוטרים הפעילו רחפן אשר באמצעותו ניתן לצפות על קטעי כביש גדולים ולאתר עבירות תנועה חמורות. כאמור, בעת הפעילות על כביש 85 באזור הצפון, תועד נהג אוטובוס מבצע עקיפה מסוכנת תוך חציית קו הפרדה רצוף, כאשר הוא גורם למשאית שבאה ממול לסטות מהנתיב ולרדת לשול. בהמשך התיעוד ניתן לראות כי נהג האוטובוס אשר הוביל עשרות ילדים שהיו בדרכם לטיול, מבצע שוב עקיפה מסוכנת בדרך לא פנויה וגורם למשאית אחרת לסטות מהנתיב ולהיצמד לשול.

השוטרים שהיו ערוכים עם ניידות סמויות וגלויות על הציר, קיבלו את הדיווח ממפעיל הרחפן וביצעו עצירה של נהג האוטובוס. לאחר עצירת הנהג בן ה-30 תושב מעלה אדומים, הוסברה לו מהות העבירה ונחשף בפניו הרחפן אשר תיעד את העבירה עם המצלמה.

הנהג עוכב לחקירה בסיומה, רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים והאוטובוס הושבת לתקופה דומה. נגדו הוגש כתב  אישום ובימים הקרובים יתקיים דיון בעינינו בבימ"ש.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות