למרות הקורונה, יתקיימו שלל אירועי קיץ עבור בני הנוער בקריית אתא

עיריית קריית אתא תקיים שלל אירועים עבור הנוער במהלך הקיץ, למרות הקורונה. לאור המצב, האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות

בכל שנה מקיימת מחלקת הנוער בעיריית קריית אתא אירועי קיץ שונים לבני הנוער. השנה, לאור המגבלות והנחיות משרד הבריאות, הכינה מחלקת הנוער תוכנית פנאי לבני הנוער הכוללת שלל פעילויות שישודרו באופן ישיר בעמוד הפייסבוק העירוני, בעמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער ובאינסטגרם.

בין התוכניות שיתקיימו החל מהשבוע: סדנת אומנות, סדנת עץ, קורס בישול, שיעורי זומבה, טורניר סוני, קריוקי, ליצנות קהילתית, קורס D.J, מסיבת ריקודים בלייב וסדנאות אומן עם אור אדרי וברהנו טגניה.
חני קוז'קרו, מנהלת מרכז הנוער בקריית אתא:" גם בתקופה זו חשוב לנו לייצר עבור בני הנוער בעיר שלל פעילויות פנאי מהנות בהם ניתן להשתתף, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות, גם מהבית."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות