שני צעירים מטבריה ומגדל העמק הציעו לכל דורש "שירותי חיסול" באמצעות מטעני חבלה ברכבים. אזרחים מן השורה הזמינו את שירותיהם גם לחיסול שכנים

שני צעירים מטבריה ומגדל העמק העניקו "שירותי חיסול" באמצעות מטענים ברכב. כך פצעו קשה עובד תברואה ביוקנעם, שרגלו נקטעה ותושב בית שמש, ששכנו הזמין את החיסול ונטל בו חלק

המשטרה עצרה שני תושבי הצפון בן 24 ממגדל העמק ובן 22 מטבריה, בחשד שעסקו במתן שירותי התנקשות באמצעות מטעני חבלה בכלי רכב. במסגרת החקירה הסמויה עלה חשד כי השניים צברו מומחיות ביצור, הטמנה והפעלה של מטעני חבלה רבי עוצמה שהיו מוצמדים לרכבי הקורבנות ומופעלים מרחוק באמצעות טלפון סלולורי.

עם השניים נעצר חשוד שלישי תושב בית שמש בחשד שהזמין חיסול של שכן שלו.

החקירה בעינינם של החשודים נפתחה לאחר שבתאריך 5.5.20 התפוצץ מטען חבלה רב עוצמה בעיר יוקנעם, היעד לחיסול היה תושב יוקנעם העובד במחלקת התברואה בעיר, כתוצאה מהפיצוץ נפגע הקורבן באורח קשה, עבר החייאה ורגלו נקטעה.

שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון החלו בחקירת המקרה ואספו ראיות כנגד החשוד הראשון תושב מגדל העמק.

בתאריך 27.5.20 נעצרו שני החשודים כשניסו להתנקש באמצעות הטמנה והפעלת מטען ברכבו של תושב בית שמש, בלשי משטרת ירושלים עצרו את החשודים "על חם" כשברשותם פריטים שהיו אמורים להפעיל את מטען החבלה שהוצמד לרכבו של הקורבן. עימם נעצר גם החשוד השלישי תושב בית שמש שעל פי החשד הזמין את החיסול ואף לקח בו חלק.

מחומרי החקירה עולה כי דפוס הפעולה של החשודים היה דומה בן שני המקרים – שימוש במטען רב עוצמה שנועד להתנקש בחיי הקורבן ברכבו, פעולה שסיכנה גם את חייהם של עוברי אורח חפים מפשע.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך ותפעל כנגד גורמי הפשיעה וכנגד התופעה של שימוש באמצעי לחימה בסכסוכים פליליים במלוא העוצמה במגוון אמצעים מתקדמים בכל המישורים, כל זאת במטרה להביא לדין את אותם עבריינים הפוגעים בשגרת החיים של הציבור ומעמידים חפים מפשע בסכנת חיים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות