ראש עיריית נשר, רועי לוי השתתף בדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה ואמר: "רגע היסטורי בחיים שלנו במפרץ חיפה"

לוי הוסיף: "באתי לפה בשם כל הילדים של נשר והאזור. מדובר ברגע היסטורי ואני מברך על ההצהרות של יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה, פרופ' שמחון, אשר אמר שעד 2025 אנחנו יכולים להוביל לסגירה של התעשיות הפטרוכימיות ושל השרה, ח"כ גמליאל, שמדברת על סגירה עד 2030"

היום התקיים דיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה של כנסת ישראל, בראשות ח"כ מיקי יחימוביץ', אשר עסק בנושא מפרץ חיפה – תמונת מצב והתוכניות העתידיות לפינוי המפעלים המזהמים. ראש עיריית נשר, רועי לוי, הגיע במיוחד לדיון בנושא חשוב זה.

בפתח דבריו ציין לוי: "מדובר ברגע היסטורי בחיים שלנו במפרץ חיפה. אנחנו מרגישים את זיהום האוויר יום-יום, בוקר-בוקר אצלנו בעיר, ניתן להבין את התמונה כשנכנסים לגני הילדים בנשר ובודקים כמה ילדים מחוברים למכשירי האינהלציה כל בוקר".

בוועדה הציגו נציגי רשות מקרקעי ישראל את התוכנית להבראת מפרץ חיפה ופינוי המפעלים המזהמים. לוי הוסיף: "אני מודה לשר לשעבר משה כחלון שהוביל ודחף להכנת התוכניות".

רועי לוי. צילום מיכה בריקמןרועי לוי. צילום מיכה בריקמן

ראש עיריית נשר קרא לשרה גמליאל: "להקשות על בז"ן ולהכביד את התקנים, לגרום לבז"ן לסגור מתקנים כדי שיבינו שהם יוצאים ממפרץ חיפה! יחד עם זאת במסגרת פינוי והתחדשות מפרץ חיפה על כולנו לדאוג למצוא תעסוקה לכל העובדים שייפגעו בעקבות סגירת המפעלים". בהמשך דבריו אמר לוי: "העיר נשר נמצאת בכרמל בלב הירוק, אזורי תעסוקה רבים ומתפתחים המשלבים הייטק ותיירות כמו אזור ה4tech המתקדם אשר מוקם בימים אלו בעיר."

וכך לוי סיכם: "לפני כ-15 שנה התייחסו לארגוני הסביבה כהזויים, אבל צריך לתת להם פרס על דבקותם במטרה אשר בזכותם אנו יושבים היום פה"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות