הפורץ מחיפה שאנס את בת ה-11 בביתה: באותו לילה פרץ פעמיים לאותה דירה, כשהבין שלא יוכל לגנוב את רכב המשפחה, נכנס ואנס את הילדה כשהוריה ישנים בבית

בן ה-21 מחיפה שאנס בליל שישי, לפני 3 שבועות את הילדה בת ה-11 בזמן שהוריה ישנו בחדר ליד, פרץ לאותה דירה פעמיים באותו לילה. כשהבין שלא יוכל לגנוב את רכב המשפחה, שב לבית ואנס את הילדה


מקרה האונס של נילדה בת ה-11 בחיפה, בבית המשפחה לפני שלושה שבועות, הגיע היום לכתב האישום בהית המשפט נגד בן ה-21 מחיפה, שאף שחזר את המעשה הנורא.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד לילך תמיר עולה כי :
ביום שבת 6/6/20 לפנות בוקר, בסביבות השעה 4:00, הגיע הנאשם לבניין בו מתגוררת הקטינה, שהנה מתחת לגיל 14, בו היא מתגוררת בדירה עם משפחתה.
הנאשם הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח, והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה. הנאשם הרים ואז הסיר את רשת היתושים שהייתה מורכבת על גבי החלון, ונכנס דרך החלון אל תוך הדירה.
תחילה ניגש הנאשם למטבח, הוציא סכין מטבח מאחת המגירות ונטל אותה עמו על מנת לפתוח באמצעותה ארונות נעולים. הנאשם חיפש ברחבי הבית דבר מה לגנוב, ובשלב מסוים הבחין בצרור מפתחות ובו גם מפתחות לרכב תלויים על מתלה. אז החליט הנאשם לגנוב את הרכב.
הנאשם נטל את צרור המפתחות, פתח את הדלת הראשית של הדירה ויצא דרכה מהדירה אל הרחוב, שם איתר רכב השייך להורי הקטינה חונה בסמוך לדירה. הנאשם פתח באמצעות המפתח את דלת הרכב, ונכנס לתוכו. אז הבחין הנאשם כי ברכב יש קודן, חשש שהתנעת הרכב תפעיל אזעקה והחליט להימנע מגניבת הרכב ולחזור אל הדירה.
הנאשם הסתובב בדירה ונכנס לחדרים נוספים ואז נכנס לחדר השינה של הקטינה. הנאשם הבחין בקטינה ישנה במיטתה, סגר אחריו את הדלת ואז ניגש למיטתה והתכופף בצמוד אליה. הנאשם החל לגעת ברגליה של הקטינה, והיא התעוררה משנתה בשל המגע. אז תקף אותה הנאשם מינית.
הראיות בתיק כוללות ממצאי דנ"א רבים של הנאשם בזירה, על פרטים שונים, הודיה ושחזור של הנאשם, חקירת הקטינה על ידי חוקרת ילדים שמצאה אותה מהימנה ותיעוד רפואי.
נוכח מסוכנותו מבקשת המאשימה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות