השריפה לפני כשבוע ביער שווייץ ליד טבריה, הייתה הצתה שאחראים לה שלושה תושבי טבריה

שלושה גברים תושבי טבריה נעצרו בגין הצתת יער שוויץ לפני שבוע ופרקליטות מחוז צפון הגישה כנגדם הצהרת תובע

 

חקירה האינטינסיבית החלה לפני שבוע (12/6) עם קבלת הדיווח בשעות הצהריים במוקד 100 של המשטרה אודות שריפת קוצים שפרצה ביער "שוויץ" סמוך לעיר טבריה.

עם קבלת הדיווח כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום יחד עם כוחות כיבוי אש. בשל העשן הסמיך ובמטרה למנוע סכנה, הרחיקו השוטרים את המטיילים מהמקום.

במהלך הפעילות עלה חשד, כי השריפה החלה ממספר הצתות מכוונות. השוטרים גבו עדויות, אספו ממצאים שכללו סרטונים ופתחו בחקירה.

במהלך החקירה ועל פי עדויות של אזרחים שדיווחו למוקד 100 שהבחינו ברכב שנעצר סמוך למקומות ההצתה וממשיך בנסיעתו, עצרו השוטרים את הרכב על הכביש הראשי סמוך ל"חמי טבריה". שלושץ החשודים בני 28,33,34 מטבריה שהיו ברכב נעצרו, נחקרו ובית משפט השלום בטבריה האריך מעצרם מעת לעת.

בתום חקירה מקצועית הועבר חומר החקירה לעיון פרקליטות מחוז צפון, אשר הגישה הצהרת תובע כנגד שלושת החשודים בדבר כוונתה להגיש כתב אישום ובקשת מעצר תום הליכים. בית משפט השלום בטבריה האריך מעצרם עד להגשת כתב האישום מחר (23/6).

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות