שריפה גדולה לפנות בוקר בבניין ברחוב החשמל בחיפה. שני דיירים ושני לוחמי אש נזקקו לטיפול

שריפה דרמטית נרשמה היום לפנות בוקר בקומה הראשונה בבניין מגורים ברחוב החשמל בחיפה. מספר דיירים ולוחמי אש נזקקו לטיפול. דירה בבניין נשרפה כליל

 

בשעה 05:31 התקבלה קריאה במוקד 102 משל״ט מחוז חוף, על שריפה במבנה מגורים. השריפה בדירה בקומה 1- ברחוב החשמל בחיפה, אשר בערה כולה בהגעת הכוחות.
דייר פצוע קל עד בינוני חילץ עצמו מהדירה הבוערת טרם הגעת הכוחות ופונה על ידי מד״א.
מפקד האירוע, להב ערן ויצמן, הורה מייד על הסתגרות דיירי הבניין, ברובם אוכלוסייה מבוגרת, בשל העשן הכבד שאפף את חדר המדרגות.

חמישה צוותי כיבוי פעלו לכיבוי השריפה כשהגישה למבנה קשה ומדרגות רבות מובילות אליו. שני לוחמי אש נזקקו לטיפול רפואי אשר קיבלו במקום על ידי מד״א.

דיירת אחת אשר הסתגרה בדירתה נפגעה קל ונזקקה לטיפול רפואי עקב שאיפת עשן. הדירה עצמה נשרפה כליל.

במכבי האש ציינו: "לוחמי האש פעלו בנחישות בשריפה עד להשגת שליטה במתאר לא פשוט עם גישה מאתגרת. בזכות נחישותם ניצלו חיי אדם ונמנעו נפגעים נוספים".

חוקר דליקות יגיע לדירה לבירור הנסיבות.

*מיכל אורן דוברת תחנת חיפה, כבאות והצלה לישראל*

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות