עיריית קריית ביאליק שלחה הבוקר הביתה את ילדי ביה"ס "קדימה" וסגרה אותו, לאחר שאחראית הצהרון נמצאה חולה

עוד בית ספר נסגר בשל הקורונה: הבוקר, נשלחו הביתה ילדי ביה"ס קדימה בקריית ביאליק, ובית הספר נסגר לאחר שאחראית הצהרון נמצאה חולה מאומתת

הבוקר עיריית קריית ביאליק הודיע להורי ילדי בית הספר "קדימה", כי ילדיהם נשלחים הביתה ובית הספר נסגר, לאחר שהאחראית על הצהרון במוסד נמצאה חיובית לקורונה.

כך נכתב בהודעה שנשלחה הבוקר להורים: "אנו מבקשים לעדכן אתכם כי כרגע עודכנו על ידי משרד הבריאות כי אחראית הצהרון נמצאה חיובית לבדיקת קורונה.
בסיום הערכת מצב של מנהל בית הספר עם משרד החינוך, ראש העיר, מערכת הבריאות. הוחלט בהנחיית מנהל המחוז, ד"ר סער הראל, שבית הספר ייסגר עד להודעה חדשה מטעמינו.
כרגע מתקיימות שיחות של צוותי החינוך עם התלמידים ובסיומם נבקש לאפשר לכל כיתה להשתחרר באופן מסודר מבית הספר. היו זמינים כדי להגיע ולאסוף את ילדיכם.
עד השעה 12:40 נסיים את הפיזור.
משרד הבריאות מקיים כרגע
תחקיר רפואי ובהתאם לתוצאותיו
יוזמנו תלמידים לבדיקות במידת הצורך.

אנו בקשר מתמיד ורצוף עם נציגי משרד הבריאות ומשרד החינוך ונפעל בהתאם להנחיותיהם. בימים הקרובים נחזור ללמידה מרחוק ובינתיים, אנו זמינים לכל שאלה. מאחלים בריאות לכולנו ובטוחים שיחד נעבור את התקופה בהצלחה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות