תושב הצפון "התלבש" על שישה תושבים תמימים מנהריה והחליט לסחוט מהם מאות אלפי שקלים. מי שלא שילם, רכבו הוצת וקיבל איומים על חייו

תושב אזור הצפון מצא דרך להרוויח מאות אלפי שקלים בקלות: הוא החל לסחוט באיומים כספים רבים משישה תושבי נהריה תמימים. מי שלא שילם? מצא את רכבו שרוף ועוד "מטעמים"

 

במסגרת אכיפה ממוקדת בתחום הסחיטה באיומים, ניהלה המשטרה חקירה מואצת באזור נהריה בסיומה הוגשה הצהרת תובע נגד חשוד בשישה תיקי סחיטה.

משטרת ישראל ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, במסגרתה אספו חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף, עדויות וראיות שונות הקושרות על פי החשד את תושב הצפון לביצוע עבירות חמורות, של איומים וסחיטת דמי חסות מאזרחים תמימים, בהיקף של מאות אלפי שקלים.

ראשיתה של הפרשיה לפני מספר חודשים, עם קבלת תלונה בתחנת המשטרה בנהריה מתושב האזור, על כך שרכבו הוצת לאחרונה על רקע סחיטה ואיומים בידי גורמים המציגים עצמם "משפחת פשע".

כאמור, עם קבלת התלונה פתחה היחידה המרכזית בחקירה מואצת, תוך הפעלת אמצעים מגוונים שאפשרו איסוף ראיות רלוונטיות והתפתחות החקירה לכדי פרשיה, המונה כיום מספר רב של עדים נוספים שנפלו עפ"י החשד קורבן לסחיטה.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר תושב הצפון בשנות ה- 30 לחייו ובתום חקירה הוגשה נגדו בבימ"ש השלום חיפה הצהרת תובע, כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות