מגרש החניה מול קאנטרי "אפק" בקריית ביאליק עבר מתיחת פנים עם מגרש חניה לרכבים גדולים ופרטיים

הושלמו עבודות סלילת מגרש החניה החדש והמוסדר ברחוב דרור מול מרכז הספורט והנופש על שם קרלינר - קאנטרי אפק וחטיבת הביניים  "אפק"

 

הושלמו עבודות סלילת מגרש החניה החדש והמוסדר ברחוב דרור מול מרכז הספורט והנופש על שם קרלינר – קאנטרי אפק וחטיבת הביניים  "אפק". מגרש החניה ישמש בחלקו המערבי לחניית רכב כבד ובחלקו המזרחי רכבים פרטיים.

במשך שנים המגרש מול קאנטרי "אפק" היה מכורכר ובחורף היה מוצף במי גשמים, דבר שהקשה על החניה. בשנים האחרונות, טרם סלילתו, הפך המגרש למקום חניה של עובדי הקריון שביקשו להימנע מתשלום חניה, לתושבים ואורחים שנסעו לטיולים והשאירו את רכבם ליום שלם ואף יותר. מנויי הקאנטרי ומבקרים ומורי בית הספר התלוננו על היעדר מקומות חניה וגלשו לעתים לחנות ברחוב דרור על חשבון תושבי הרחוב.

לאחר השלמת העבודות, החניה במגרש תהיה מוסדרת. כך,  מנויי מרכז הספורט ומורי חטיבת הביניים "אפק" יזכו לתו חניה שנתי חינם שאינו מוגבל בזמן.

מבקרים מזדמנים יוכלו לרכוש תו חניה שנתי ב-35 שקלים או להפעיל אמצעי תשלום כגון סלופארק או פנגו.

רחוב דרור יסומן בכחול – לבן ותושביו יקבלו תו חניה חינם ללא הגבלת זמן. כמו כן, גם תושבי הרחובות סנונית, דוכיפת ונחליאלי יקבלו תו חניה חינם, שיאפשר להם חניה ללא הגבלת זמן.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "אני שמח לבשר על סיום העבודות במגרש החניה באפק. מגרש החניה רחב ידיים, סלול ומואר בשעות הערב ישדרג את נגישות המקום לתושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות