צעיר מקריית ים מכר 4 פעמים סמים מסוכנים לשוטר סמוי. בביתו נמצאו עשרות אלפי שקלים מסחר בסמים

המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב קריית ים, בחשד שסחר בארבעה מקרים שונים בסם מסוכן. בפעם האחרונה מכר לסוכן סמוי

 

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, עצרו בלשי תחנת זבולון לפני כשבוע, תושב קריית ים בשנות העשרים לחייו, בחשד שסחר בסם מסוכן תוך שתועד כאשר מכר סמים לשוטר סמוי.

בתוך כך, בלשי התחנה ערכו תצפיות ומעקב אחר החשוד ובהתאם לראיות שנאספו, לרבות תיעוד פעילותו, עצרו את החשוד, כאשר בחיפוש תפסו ברשותו עשרות אלפי שקלים הנחשדים כפדיון הסחר בסמים ולפיכך – הוחרמו לצורך הליך חילוט.

כאמור, במסגרת החקירה הסמויה שניהלו בלשי תחנת זבולון, תיעדו את החשוד במהלך החודשים מאי ויוני 2020 בעת שמכר ב- 4 הזדמנויות שונות, חומר החשוד כסם לשוטר סמוי ובתום הפעילות האמורה עצרו את החשוד בשעת מעשה ואתמול הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגד החשוד בבית משפט השלום קריות ובקשה למעצר עד תום ההליכים .

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות